30.06.15

Mana ziepjatrauka defekts ko ieguvu pirms Jāņiem

Tieši pirms Līgo dienas man pakārās FujiFilm AV250 16mpix ziepjatrauks un līdz Līgo dienas pusdienlaikam tā arī neieslēdzās. Kad bija pakāries, es to dauzīju kā pēdējo maitu, bet neatdzīvojās, bet kad atdzīvojās - domāju ka esmu sabeidzis 3 collīgo ekrānu, bet par matricas defektu vai optikas (pielipis gruzis) neaizdomājos. Pircis šo verķi esmu 2011, bija vienīgais toreiz uz 2 AA baterijām, kurus atsevišķi nopirku divus AA ENELOOP komplektus (apmēram ziepjatrauka cenā). AA akumulatori strādā kā jauni, un tāpēc ir vēlmi šo verķi sataisīt!

Papildināts 20.jūlijā: ...defekts pazuda. Pirms vairāk pa nedēļu atpakaļ atkal pakārās, bet stipri dauzot pret savu cisku tas atdzīvojās un defekts pazuda - kaut kāda atlūza no ziepjatrauka objektīva mehānisma, un pie tam lipīga, laikam silikoneļļas apsmērēta atlūzušais zobrats?!

Nav komentāru: