28.01.10

Kā es saindējos ar alu!

Tas notika šonedēļ pirmdienas vakarā. Tovakar internets nebija, izdzēru nelētu (1.30Ls) ukraiņu alu "Kriņica" (tikai cirilik burtiem), pēc 1l(litra) noreiba galva, tas pie 4%, trijos palika totāli slikti, un izdomāju ka vajadzētu pavemt. Pirm reizi šogad, pagājušā gadā arī vienu reizi, bet jāpaskatās no kā. Kad sāku, domāju ka bez iekšām palikšu. Un visu nakti paranojas murgi, man it kā kaut kopējās bittrent vīrusa vēstule latviešu valodā, un es dzēšu, dzēšu, dzēšu ..., iedomājies, smadzenes pieslēgšās internetam un kaut ko kačā. Nākamā diena gāja grūti, atūdeņojies, kuņģī nav kuņģa skābes, un es iedzēru bērnības laika "šepučku", uz glāzi ūdens pustējkaroti citrnskābes no 1999 gada caurspīdīgas paciņas kas izgatavta ķīnā un nebija atvērta, izšķīda slikti, un tad pieberam tējkaroti cietes, un viss skaisti sašūmējas, un var tagad dzert. Kunģis sāk strādāt! Kaut ārā ir totāli auksti, istabā plus 18, bet man totāli auksti, un laikam ir temperatūra, bet es nemēru, jo jāiet pastrādāt. Otrdiena gāja lēni, darbi lēni, dators lēns, bet usb DVD rakstītājs diskuraksta 4 stundas. Sēžu pie draugiem pie datora tāds kas tiko būtu izvilksts no jūras apskāviena, es dreboš un miegu ciet. Mājās pārrodos 20.00 un iekrītu gultā uun noguļu līdz trešdienas 10.00. Pamožos žirksts un priecīgs, ir kaut kādi plāni, bet tos pamaina daži zvani un e-vēstles.

Pēdēj reizi ar alu es saindējs 10 gadus atpakaļ "Pablo" bārā no aldara "zelta alus" - viena kausa, toreiz laikam līdz galam nepavēmu, un ar saindēšanos staigāju veselu nedēļu, bet to "alus" partiju aizsūtīja atpakaļ kā brāķi. Ar alu neko nevar zināt! Es "zelta" vēl šobaltdien nedzeru, sevišķi izlejamo!

Alhhola efekts 48sec šai videklipā, ko ieraudzīju otrdien TE.

Nav komentāru: