20.06.10

Izlaidumu laiks

Tiko esmu atbraucis no Dobeles Akācijām, kur šodien lāpīju pohas, ne dikti lielas, papeldēju upītē Auce, ielēcu ar pakaļu pa priekšu. Jo iepriekšējā dienā svinējām savai radenei un labam draugam Lienei Vīmerei izlaidumu Dobeles pirmajā ģimnāzijā 12 klasi piebeidzot.  Dzērām līdz pieciem, es dzēru kā pa brīnumu šņabi. 

Labi, mazliet pa izlaiduma dienu 19. jūniju - sestdiena. No rīta pamodos ļoti agri, aizgāju uztaisīt Liepājas plenēra plakātu A1 formātā un aizsūtīju uz poligrāfiju, un paspēju uztaisīt arī ielūgumus un tas viss beidzās ap 14.00, vai agrāk, ja kas 3. jūlijā mākslas galerijā "Promenāde" ir šī pasākuma svinīga atklāšana, tad laikam arī es būšu Liepājā. Jāpošas ceļam un es dodos mājum bet pa ceļam apciemoju Prūsi, un mājās esmu ap pustrijiem. Velku ārā gaišo uzvalku, skatos ka baigi apliets, laikam pēdējais rauts pie māsas, aprīlī kad bija dzimene, bet vēlā kāds padomāja ka esmu uzpeldējis no kāzām. Nu tā ap 15.20 piebrauca mašīna un visa ģimene brauc uz Dobeles izlaidumu. Ja Liepājā bija silti un saulaini, izņemot dažas stundas kad pasmidzināja, bet braucot uz to galu mēs laikam panācām tos mākonīšus, tumši zilos un aukstos,  bija pavēsi. Bijām pussešos ja pie Dobeles pilskalna stāvietas, pie Dobeles olimpiskā centra kur tas arī viss notiks. Sadalījām rozes un es, māsa, māsasmeita, tētis un mamma devāmis šim grūtam darbam pretīm - sagaidīt savu kārtu ad varēsi iedot buču un rozes. Iegājām zālē un pašā galā atradām 5 brīvas vietas piektajā rindā ar labu skatu uz norises vietu, bet jau pēc mirkļa bija tik pilns ka pat nebija dažam kur stāvēt, lai kaut ko redzetu. Nu tā 107 absoventi, četras klases, kur divarpus stundu garumā varēja izbaudīt visas skolas raksturu. Lieni pamanīju uzreiz, viņa nav maza, bija dzeltenā kleitā, vienīgā un neatkārtjama lāčuka medus krāsā, un tumši sarkaniem matiem. Daudz dziedājā, jā tieši Liene un beidzot saņēma vienīgā Zelta kroni, kā karaliene. Bet neizpalika ļoti daudz salkanu runu un liekvārdības, tai vietā lai pateiktu "Paldies" izmantoja ar "ar patosu uzrakstītas dzeju rindas" un dažreiz likās ka kāds miris un tu viņu pavadi. 

Bet piekdien 18. junijā, no rīta biju Rīgā un strādāju, bet izdomāju ka līdz  vakaram darbi nebūs, visiem, un es varu 13.20 braukt uz Liepāju, kur paradzēt ir paspēt aiziet uz LMV izlaidumu Latviešu biedrības namā. Ierados, apģērbos balts, devos un pa ceļam uz Lielās ielas nopirku septiņas garas gaišas rozes ko uzdāvināt Inkai. Un to arī izdaru! Padzeram šampi un uzkožam zemenes pēc svinīgās apsveikšanas! 

Un tad pasēdējām "Zvaigžu dārzā" - Pablo

Nav komentāru: