04.09.10

Darbi ir padarīti

Vakar jau atbraucu no Rīgas uz Liepāju, un laikam tuvākā laikā neatgriezīšos. Rīgas objektā pavadījis esmu visu vasaru - 6 mēnešus, bet nopelnījis tikai iztiku, varbūt vēl kādam mēnesim. Neesmu laikam lietderīgi izmantojis to kas man bija - Rīgas laiks.

Nu tā pēdējā diennakts Rīgā, tas vakar, pa nakti lija un pa dienu arī, tā, ka negribējās ar riteni, ko nodotu bagāžā, braukt uz Liepāju. Bet sanāca tā ka bija jānodod atslēgas, un palikšana izpalika, bet uz labu. 17.00 biju visu sakravājis un visu no vajag atdevis, lietus norima, uzsēju sev salmu cepuri, uzsēdos uz riteni un nolēmu ar lielu līkumu aizbraukt līdz Autoostai - Autobusu stacija. Aizbraucot piefiksēju, ka stacijā iestumpt riteni ir aizliegts kau tā būs bagāža, nekas neatlika kā apbraukt apkārt un paspēt uz autobusu kas atiet 18.00. Autobus pilns, es jautāju: " ... vai var ar riteni uz Liepāju", šoferis kaut kāds nervozs: "... vajag iepriekš izārdīt un speciāli iesaiņot", bet es: " ...varu vienu riteni noņemt". Šoferis domā, laika cik paprasīt, es: "Nu ņemsiet mani ar riteni, vai man jāgaida nākamais". Šoferis piecēlās, un jutos ka kādu meiteni būtu pielauzis uz dejošanu, šoferis: "būs atsevišķa maksa", es: "protams", cerot ka būs 1Ls, bet bija 3Ls. Es no gandarījuma ka esmu ticis iekšā autobusu vidū attopos ka nav kur sēdēt, pēc brīža šoferis: "sēdies", un es attopos ka priekšējās 4 rezervētās invalīdu sēdvietas ir brīvas, un es apsēžos ložā un klausos radio pa tēmu "riteņbraukšana" - trāpīgi.

Visu ceļu līdz Lielupes tiltam lija:

Bet pēc tam kā ar nazi nogriezts līdz Skrundai - Ventai, neviena lāsīte un skaidras debesis, bet mākonīši ar varavīksni iekšā - skaisti.

Atbraucu uz Liepāju ap 22.00, mazliet lija, bet man līdz mājām kāds pus kilometrs, ko ar riteni ātri pievarēju. Lielo mugursomu un riteni uznesu uz ceturto stāvu, kaut kas ir jāizdara - tāds nemierīgs prāts. Ārā vēl smidzina, uzvelku savu veco brūno zamšādas jaciņu, un dodos uz "Lomu", Rīgas ielā, paēst. Karbonāde ar sieru pa 1.90Ls un "Tērvetes" alus 1.20Ls ir tieši laikā. Man liekas ka karbonāde bija pa lētu, jo pasniegta tika ļoti forši. Kad visu piebeidzu devos uz Fontaine bāru ... uzreiz uz Prison Bar kur satiku Inku un iedevu viņa buču uz vaiga 22 dzimšanas dienā, 3 septembrī, bet todien man omīte, mammas mamma, bija uz kapiem dzimšanas dienu svinēt vecmāmiņai, tēva mammai, bet es biju aizmirsis. Vai tad nav iemesls pielikt birku: "secinājumi". Izdzerot vienu "Seno" gāju mājās gulēt.

Nav komentāru: