22.07.11

Kādu mobilo internetu lietot ES?

Boot diskusija pa "Kāpēc tik dārgs internets viesabonēšanā?"
....
Yoda

Biedrs saka:
Nu, no drošām ziņām (t.i. no holandieša, kas sēž pie galda man pretī) zināms, ka piemēram, Nīderlandē, vietējais operators piedāvā interneta viesabonēšanu visā Jevropas Savienībā par 10 EUR mēnesī bez trafika ierobežojuma. Nu, šamais sašūmējās par Latvijas (t.i. LMT cenām) un rezultātā lieto savu NL pieslēgumu datu pārraidei.
....
Man po ir vai nav bullšits. Ir cilvēks, kas sēž pretī un to lieto. Man kaut kā nav iemesla viņam neticēt. Tiesa, viņš ir ilggadīgs lietotājs. Operators ir T-mobile. Sorry, rakties cauri pa nīderlandiešu valodu meklējot tarifu plānus laika man nav. Beztam, pašlaik pasaulē tomēr vēl pastāv dažas kompānijas, kas plāno/analizē lielā apjomā un ilgtermiņā, un nepelna katrā biroja krēsla pagriezienā (kā te viens otrs). Tas, ka Latvijā tādu nav, to es jau tā kā esmu sapratis.
...

Jāpameklē! Tieši pa to padomāju!

Nav komentāru: