17.07.12

Liepājas Marīna '12

Liepājas starptautiskais gleznotāju un zīmētāju plenērs notika no 9-14 jūlijam, bet es tusējos dizaina plenērā "Parka soliņs" un tā arī neko neuzgleznoju, tikai grīdu izmazgāju.

Plakāts sanāca labs, šoreiz Corelis netika izmantots pilnīgi (bojāja krāsas), bet ar malējo PDF veidotāju.

Nu kad piekdien 13. jūlija vakarā taisījos gleznot, pēc "Tērvetes" alus, pēc tam pieleca, man uzpampa labais vaigs stundas laikā tā, ja kreisā vaiga pieliek kulaku tad ģīmis iegūst simetrisku formu. Es diezgan stipri nobijos, pat norīt ūdeni bija pagrūti, pat padomāju par ātrajiem un arī alu, un tad izdomāju pamasēt ar nomierinošo "masāžas radikulīta gēlu" - man rādās aizķēries vēl no padomju laikiem. Pēc pāris stundām jau viss uzlabojās, un varēja jau iet gulēt. Tā man nesanāca pagleznot!

Bildes un video būs iekš www.klints.liepaja.lv, pēc kāda mēneša, kad rokas aizstiepsies.

Nav komentāru: