27.03.13

Piecu dienu remonts pašu dzīvoklī

Sāku pirmdien no paša rīta, tā ap 7, un tagad jau trešo dienu.
 Esmu  nogrāvis iebūvēto, pirms 12 gadiem, reģibša skapi, divas loksnes reģipša, pirms tam notīrot tapeti lai var izmantot otro reizi. Tad notīrīju pus sienu, 2,5m, starp istabu un virtuvi. Tur bija koka konstrukcija, koka durvis,  un divas reģipšu loksnes un vēl bišķi. Bija pa vidu nesošā bruse 19x9cm, ko izzāģēju ar cirkulzāģi un kuvaldu izdauzīju, nekas nenosēdās, un jā, pirms tam es abus galus pārsedzei papildus nostiprināju ar bieziem (4mm) leņķstūrīšiem.  Nopitku furnitūru bīdāmai durvei, 2m dzelzis - 8,56Ls , ritenīši 40Kg - 10,97Ls (Sia "EKO BIO" ...Spānija), es domāju ka būs labāki nekā "Depo" piedāvā (Liepājā ir maza izvēle).  Nopirku divas bruses 45x45mm x3m pa 1,61Ls, bet vēl vajadzēs vienu un vēl vienu loksni MDF 12mm 1,2x2,6m pa 11Ls (bīdāmām durvīm).

Kāds ir mans plāns! Pabeigt līdz piekdienas vakaram! Sestdien pie manis ballīte, jo dzimis esmu Lieldienās, reti tā diena sakrīt tieši tā! Un visu vēl pa druskai filmēju!

Kas ir jāpabeidz? Rīt, jāuztaisa starpsiena ar bīdāmo durvi, bet piekdien iebūvejamā skapja trīs metrīgās spoguļa durvis jāieliek tur kur tās esmu ieplānojis. Un protams sakārtot bardaku kas man te apkārt ir izveidots.

Pašlaik dzeru alu un kaļu plānus šai blogā :)

Nav komentāru: