20.02.14

Reāla brīvās enerģijas shēma 2

Pirmais apskats - šeit! Bet vakar ieraudzīju video ar shēmas daļu un pēc stundas atradu šo forumu, kur bija viss ko meklēju. ... un samontēju sīku video ar visām shēmām kopējam iespaidam!

Shēmu autors: Akula0083 Акула0083

... 1w 30w 60w 80w ... 0.08kw

papildināts 7.martā:

Papildināts 10.aprīlī: this is fake ...

4 komentāri:

Anonīms teica...

Sveiks Renār.. Skatos ka draugiem.lv bieži neapmeklē bet pats neesmu citos sociālajos tīklos tādēļ uzsākšu saraksti te.. Ja Tā tiešām ir reāla shēma tad uzreiz iedošu 1000 EUR tam, kurš mani uzaicinās uz māju, vai kādu citu vietu, parādīs un iedos apčamdīt shēmu darbībā.. Minimālās prasības - vismaz 3W nemainīga izejas jauda vismaz 4h garumā bez izmantotiem enerģijas uzkrājējiem kuri varētu nobarot pieslēgto slodzi tik ilgi. Īsāk sakot - 3W jābūt tīram "Over Unity" jeb "brīvajai enerģijai". Pašu ierīci nav vajadzības savākt - man pietiks tikai ar sevis veiktām fotogrāfijām un pārliecības ka tas tiešām strādā.. Mans epasts: meesli@inbox.lv (Tas ir reāls epasts spamam un reizi pa reizei viņu pārbaudu ja ko gaidu). Paldies!

Renuar teica...

Pašlaik esmu noslogots (strādāju), bet tieši brīvajā laikā pamēģināšu uztaisīt ... detaļas savāktas!

Anonīms teica...

Renārs Šliseris teica "Pašlaik esmu noslogots (strādāju), bet tieši brīvajā laikā pamēģināšu uztaisīt ... detaļas savāktas!"

Super! Ja strādās tad dod ziņu uz meesli@inbox.lv , satiksimies, uztaisīšu lielas acis, safočēšu un samaksāšu :) Pats esmu elektroniķis un redzēju visādas nepilnības uzzīmētajā shēmā. Esmu par slinku un pārāk daudz negatīvas pieredzes bagāts lai eksperimentālā ceļā noskaidrotu lielumus. Bet par gaismu tuneļa galā manām neveiksmēm esmu gatavs maksāt :D

Anonīms teica...

Привет !
Не знаю , понимаешь ли ты по-русски , но всё же спрошу .
Скажи пожалуйста , схемы "Акулы" - взяты непосредственно из его видео ? Ты не знаешь номинала транзисторов и параметры намотки катушек ? Если у тебя есть информация и видео "Акулы" ( которые он заблокировал на Ютубе ) свяжись со мной пожалуйста .
Скайп : Chert.1
Алексей