03.04.14

Pastaiga pa Liepājas jūrmalas parka celiņu

Vakar pastaigājos un pie reizes apskatījos savu soliņu, jo kāds žēlojās ka ir jau pa melnu, varbūt kad ir slapjš. Novērtēju par ļoti labu - lineļļu, bet žēl ka tas padara visu pārāk tumšu.
Iztulkoju virsrakstu:
Прогулка по дорожке в Лиепайскаму морское побережному парке
Walk on the track in Liepaja marine offshore park
(Staigāt pa celiņu Liepājas jūras piekrastes parkā)

 Secināju ka krieviem nav vārds: jūrmala. Un ka "piekraste" angļu valodā ir "OFFSHORE", bet ar vārdu "jūrmala" ir varianti - seaside, seashore, strand.

Mazliet par to kā filmēju un ar ko veicu video montāžu. Filmēju ar ziepjatrauku Fujifilm A250 16mpix 3x opt. un 3x dig. zoom HD 720p mono skaņa, pirkts 2011 pa 50Ls, tad trīs komplekti AA Eneloop 2000mA ap 30Ls, SD 16Gb class 10 toreiz pa 25Ls, pēc tam microSD 32Gb class 4 pa 20Ls, ko izmantoju reti. Kādreiz montēju ar Windows Media Maker, un esmu izprovējis visas montāžas programmas, tad vienu labu brīdi izmantoju SolveigMM Video Splitter, kas sagriež un savieno bez pārkodēšanas, dažreiz vēl tagad izmantoju. Bet gadus 4 jau izmantoju Youtubes online video maker, no sākuma tas bija prasts, bet jūtami tas attīstās, ko nevarētu teik par citiem softiem.

Man draugs Reinis Z. vienmēr pārmet, kad es beidzot nopirkšu normālu tehniku (krutāku), un ir vēl daži... Bet jāsaka godīgi, to ko safilmēju ar šo jau netieku galā. Man veco youtubes kontu ierobežoja jo tur man gaida kādi 2000 neapstrādāti video gabaliņi no 2011, jo vienmēr atrodas kas svarīgāks ...
Es jau šī gada martā filmēju katru dienu pa fragmentam, bet tādi ir daudz ... treniņa nolūkos jāsamontē. Ir pa šo laiku izmainījies filmēšanas stils, vairs nefilmēju garāk pa divām minūtēm, bet biežāk 16 sekundes un īsākiem garadarbiem.

Tā pati pastaiga ar Youtubes video stabilizāciju ...
To lejuplādēt ar LATAA = 97,64Mb 720p MP4 ... atradu labu Youtube Full HD downloder

Nav komentāru: