11.10.14

Kā es Windows10 instalēju uz 10 gadus veca visšvakākā PC

WINDOWS 10  mēģināju uzlikt visu dienu pirms nedēļas, jo man uzrādīja bootūjoties no DVD error code5 - "Cannot boot from CD – Code: 5". Kā es to risināju, nu izmēģināju 1 - negāja, izmēģināju 2 - nesanāca, izmēģināju windows7 dažādas versijas, bet win7-code5-patch.iso tā arī neatradu, no USB-flash ... USB-HDD tā arī neiebūtojas ne windows10 gan ne 7 versija. Man patīk pārvarēt grūtības, jeb risināt idiotiskus uzdevumus, un pēc tam lepoties ka tas izdevies!

Kā man tas beidzot izdevās! Atcerējos par veco Acronis OS selector (gandrīz 10 gadus vecs), uzinstalēju un iebūtojos no DVD, gan 10, gan 7 versijas, bet uzinstalējās tikai Windows7. Tādu variantu neviens nepiedāvāja tai saucamā plašajā internetā!


Skatieties sīkāk par - konceptuālās mākslas glezna "VIA C3 skaitļotājs" - PCCHIP M789CG, kāpēc es vispār tādu sūdu pa 5€ saliku ... šo visšvakāko datoru! Visu to epopeju es filmēju, kā man ar to windows10 negāja, bet vai to video samontēšu ir ļoti, ļoti, ļoti liels jautājums!

Nav komentāru: