27.06.15

Liepājnieka pārdomas par Valku pa Jāņiem

Pirmais - es aizbraucu uz Valku ...
Otrais - tur dzīvo daudz Jāņu ... ļoti daudz
Trešais - šai mazā ciemā, Lugaži, visu nakti dežūrēja ceļu policija
Ceturtais - līdz vieniem visi jau bija nolūzuši
Piektais - lija 13 stundas, es tā atceros, bet varbūt vairāk, bet tad jau es gulēju
Sestais - es, Jāņa mazdēls, sagaidīju rītu, bet saule sāka spīdēt tikai ap pusdienlaika, kad piecēlos
Septītais - kad man prasīja, kad būšu vēl, es nesameloju, un teicu: "Nekad"
Astoņi - esmu īstais Jāņa bērns, taisīts pa Jāņiem, un būtu es 1 aprīļa joks, gandrīz!


Manas 24minūšu pārdomas par Valku Jāņu naktī, ja kādam interesē ...

Vecais 106 gadu vecais tilts pār Gauju, ko Valkas iedzīvotāji nenovērtē - 100 gadu jubilejas svinības nebija, kā lai būtu, ja pat Jāņus nemāk nosvinēt!

Nav komentāru: