23.04.09

Cita diena


Vakar braucot mājās no darba, izdomāju ieskriet nopirkt kedas "Kurzemē". Nācu pie slēdziena ka tagad manas kājas izmērs 46,5 EUR - 12 UK - nu 30,5 cm. Un nācās nopirk to kas bija, jo sanāk tā vienmēr. Un tas notika 20 min pirms veikala slēgšanas, tas saucās "paspēju". Jāatzīmē pirkumu, un ar kedām kājās aizgāju uz veikalu pēc alus. Alus beidzās 22.00, un nolēmu aizčāpot uz "Fonteinu", ko arī izdarīju. Ieeja 1Ls, "ko, par ko", es apgriezos un gāju prom, un kāds mani uzrunāja "vai mani atceries". Atpazinu, bet par vārda pareizumu - šaubījos, ka nekā 18 gadi pagājuši no mākslenes.
Ar piedāvājumu "parunāt", no "haļavas" un "kas jauns pasaulē" es nespēju atteikties, kaut uz to brīdi bija tā vieta patukša. Uzvārdu atcerējos - Millers, bet vārds bija Gatis, Ingus vai Gints, un es uzjautāju. Ķīniešu paruna: pajautāšana - mirkļa kauns, nejautāsana - mūža kauns. Un tā es tai vakarā dzēru pa viena gada jaunāku kursa biedru, koktēlnieku un pasaules staigātāju - Gintu Milleru. Pats no Sabiles un todien bija atbraucis uz Liepāju. Dzērām daudz alus, ļoti daudz alus, un pēc brīža visas meitenes jau izskatījas skaistākas. Sēdējam pie bāra letes pašā centrā, blakus bija Elvis Grodums ar divām draiskulēm.
Nu čoms Gints M. bijis Austrālijā kā students, kā tūrists, badojies un aizstopojis līdz tam latvietim - krokodilķerājam, pie kura divus mēnešus racis opālus, bez rezultātiem. Tagad strādā Anglijas firmā kas taisa koka konstrukcijas un piedāvāja darbu "www.carpenteroak.com/" Darbs saistās ar rasēšanu, bet "Corel" vismaz man ir noderējis. Dievs tomēr ir!
Padejoju ar vienu meiteni, kurai bija tieši tādas pašas kedas. Un dzēru alu, šņabi, alu, līdz pateicu pietiek. Atvadījos un aizgāju majās streipuļodams. Bremzes man ir, bet šai gadījumā nelīdzēja. Aizmirsu uzlikt modinātaju, un nogulēju darbu, pamodos 9.30, kad kaimiņienes sīkie klauvēja, lai ielaistu kaķi, kurš dirnēja visu nakti arā. Uz darbu neaizgāju, bet vakar, kad jau siltumnīca gandrīz gatava, es aizvakar pajokoju "ka nekas nav noticis", tad vakar norāvos daudz mazu traumu, pat Mārtiņs cieta - mazliet, bet man visvairāk kreisas rokas radītājpirksts, kurš man te ir nobintēts.

Nav komentāru: