29.04.09

Sapņu beigas

Sapnis bija garš, bet izstāstīšu tiekai beigas. Divas mašīnas pelēka un balta piestāj kvartālā kalniņā stāvlaukumā, tajā ir viena māja un zāle ap stāvlaukumu, bet kvartālu ieskauj cieši apbūvēti piecstāvīgi kvartāli ar 100 gadīgu un krāšņu fasādi. Krustojumos luksofori nav, nav pat ceļa zīmes. Atgādina Rīgu, bet par atrašanās vietu es neko nezinu, zinu ka ejam ciemos. Pelēkā ir tēva mašīna, es teiktu "opels", bet māsai balta franču kaste, es teiktu no 1960 gadiem, divvietīgs ar brezentu pārsegumiem gan jumtam, gan lielam bagāžniekam, ja būtu lielāks izskatītos pēc kravas kastes. Nu tā veram vaļā bagāžniekus un paunojamies, pilns ar baltiem pilnie maisiņiem. Ņemam vienu tur tur trīs rudzu maizes klaipi, ņemam vienu , tur burka ar gurķīšiem, paņem to, tur fotoaparāts. Slikti aiztaisas durvis, atgriežamies, māsu autiņu sakārtojam, un ejam. Un ejam pa "ziloņa" taku, es ieraugu graustu, skaistu graustu, baroks un jūgenstils, otrā stāva augstumā trīs mērkaķi, drīzāk gorillas ar lielu galvu un taisnu smaidu, un vēl lielāku vēderu. Es iesaku apstāties un nofočēt, bet ieejam iekšā, bet ir manāma kaut kāda cilvēku klātbūtne, apdzīvots. Bet iekšā vēl interesantāk, itkā holandiešu vecmeistari būtu izgleznojuši, viscaur ir burinieki un laivas, un vēl kaut kas. Es meklēju fotčiku, bet izvelku antīku koka fotoaparātu, zinu jāuzvelk, uzvelku un fotografēju. Nekas nesanāk, ierosinu aiziet pēc cita aparāta. Ejam, jo mašīna 100m attālumā kalniņā, uzejam, pārsteigums! Četri mazgadīgie bandīti ārda "opelu", pamanām viens otru un viņi bēg. Es skrienu pakaļ, divi skrien apli, es tie pakaļ. Viens ir sprogains, tas mans mērķis, nez parādās tam ritenis, pārbrauc ielai iebrauc caurbraucamā sētā. Ieskrienu tai sētā, grantene un apdzīvots, viens stāv ar riteni, es uzkāpju un saku "aizņemšos". Sprogainais tālumā (100m)nogriežas pa labi, es dzenos pakaļ. Neredzu, bet ieraugu ka viens iebrauc pagrabā. Es pakaļ, iebraucu mazgadīgo bordelī. Tumšs, slapš, pat riebums, un nodomāju "nav pat žēl ka sāktos atomkarš" Braucu atdot riteni, atdodu, bet tas ķēms prasa 100 zaļos. Es saku "tiko apzaga mašīnu" ... ķēms neuzstāja. Redzēju 20 Latus, tātad esmu Latvijā.

Secinājumi: krīze būs vēl dziļāka, un lielākā vērtība maizes klaips un burka ar gurķīšiem. Ceļu policijas nebūs ...

Nav komentāru: