15.08.09

Skiču konkurss - "Kā pa notīm ..."

Tā ka tas bija "ļoti slepens" projekts, es izlieku savas un domubiedru projektus bildītēs, bet var arī aizsoļot uz Liepājas sporta halli fuajē, un pašam pārliecinātos, ka tas notika. Septiņi rojekti piedalījās, un vienu izbrāķēja,kurš tagad paspēja iesūdzēt tiesā, jo viņš "redz labāk". Konkurss ir kā olimpiāde, kas aizbrauc tas arī dala vietas, un es gribēju tikai aizbraukt! Detaļās neiedziļināšos, bet no smilktīm ir mans veikums, Vilnim tie plastalīna nobrozētie tēli. Idejas manas, vismaz konceptuālas, vienīgi neiekļāva zārcinieku un atteicos no čurājoša telefonista. Viens nakts darbs!!!







Māls vai man atgādināja maskas priekš atomkara.
Pārāk naturāli.




Burvja komanda, trīs mākslinieki, ir uzvarētāji - 1000Ls. Viņi bronzu metinās, bet lai tas vienu brīdi nekļūtu ar "lētuci", kā liels makets. "Vārnu" kāds nospers, uzsies virvi un aizvilks.





Man akmeņi arī patika - izpildījums, šai izmērā.









Nav komentāru: