07.05.11

Kas esi?! Es jautāju, kas tu esi?


Уэф: Ты кто?! Я спрашиваю, ты кто? А?! = Kas esi?! Es jautāju, kas tu esi?
Машков: Пришелец-прораб.
Уэф: Нет. Ты пацак. А ты кто?
Скрипач: Я грузин.
Уэф: Не-ет, ты тоже пацак. Ты пацак, ты пацак и он пацак. А я - чатланин, и они чатлане! Так что ты цак надень и в пепелаце сиди, ясно?!

Uef: Kas esi?! Es jautāju, kas tu esi? ?
Maškovs: Atnācējs (citplanētietis) - meistars (žargons).
Uef: Nē.. Tu patsaks. A kas esi tu?
Vijolnieks: Es - gruzīns.
Uef: Nē...ē, tu arī patsaks. Tu patsaks, tu patsaks, un viņš patsaks. Es esmu - čatlaņin (čatotājs), viņš čatlaņin! Tad tu caku (zvaniņu - esperanto valodā) uzliec un pepelacē sēdi, skaidrs?

Pirms gada sagribējās un par laimi veiksmīgi atradu un noskatījos. Es to filmu biju jau aizmirsis, bet uzskatu ka toreiz, 1986, viņu nespēja novērtēt.

Кин-дза-дза! - Kin-Dza-Dza! - fragmentu izlase.
40 - spārnotie citāti no filmas

Nav komentāru: