24.09.12

Liepājas vasaras lēcieni

No Liepājas vasaras lēcieni
... sen nebiju lietojis Picasa albumu, bet tagad viss pārāk saintegrēts ar G+ fotoattēliem, kaut bija beidzies 1Gb limits (biju rezervējis pārējo blogam) man atkal tas (1GB) parādījās ... vēl jāpapēta.  
Uz dienvidu mola Liepājā kaut kad jūnija beigās. Fotogrāfs: Reinis Ziemelis. Modelis šai gadījumā esmu es: Renārs Šliseris.  Atslēgvārdi labākai atrašanai un man pašam: Renar, Renuar, Renard, Ren, Renārts (tādu vārdu man netīšām iedeva Liepājas dome), Renahrs, Renahrsss, Ренуар, Ренарс, Ренар (tāds man bija vārds Padomju laikā krieviski), Slisers, Sliseris, Sliser, Sleseris, Šlisers, Šliser, Šleperis, Šaize, шлисер, шлисерс, шлисерис (tāds uzvārds man bija pusmūžu krievu okupācijas laikā), шлысерис, шлысер, шлысерс, Shiser, Shlisers, Shliseris.

Nav komentāru: