27.05.14

Liepājas mākslinieku savienības brauciens uz Mark Rothko art centre

500km uz Daugavpili lai apskatītos mākslas centru, un tikpat atpakaļ, 24.- 25. maijs.

Pirmā pietura - Jēkabpils mākslas galerija "Mans's" ... esmu ļoti gandarīts ar apmeklējumu.
 Gleznas ... mākslas galerija "Mans's"

Kur atrodas ... mākslas galerija "Mans's"

Galvenais brauciena mērķis - Marka Rotko mākslas centrs Daugavpils cietoksnī Mihaila ielā 3.
... ja kāds grib zināt biļetes cenu
Art centre
Mark Rothko

Otrā diena Daugavpilī un brauciens mājās uz Liepāju.


Krustpils - Jēkabpils muzejs
Krustpils - Jēkabpils muzejs
Kokneses pilsdrupas ... kaut kur man ir arī vecs video
Likteņdārzs - Tautas dāvana Latvijai
... un īss spriedums
Liepājas mākslinieku savienība - biedrība kopbilde Rīgas sētā,
 braucot mājās no Daugavpils
Papildinu: irliepaja.lv
Liepājas mākslinieki iepazīst Daugavpili un Rotko centru

1 komentārs:

Unknown teica...

Laba ideja par brauciena dokumentēšanu.