17.02.15

Devalvācija?

Sapnis: "Es ar labāko draugu sēžu vasara kurorta kafejnīcā (restorānā) un gudri spriežam (filozofējam) pa dzīvi, pie glāzītēm un uzkodas. Eju samaksāt rēķinu, tas ir 700€. Gribēju jau skatīties čeku, bet nodomāju: "nekas jau no tā nemainīsies", un es saku: "Labi!", kaut domāju ka maksimāli varēja būt 70€".

Un pamožos!

Laikam būs gaidāma devalvācija! Jāpaspēj iepirkties, jo kamēr sēdējām un gudri "pirdām" (sapnī), tas notika! Un tai restorānā es (sapnī) nebiju pirmoreiz, jo personāls uztraucās, lai tik man draugs neatgriežas, bet es viņus mierināju, ka šoreiz tā nebūs.

Dažādās valodās:
υποτίμηση
девальвация
abwertung
devaluation
devaluación
dévaluation
devalveerimine
devaluering
devaluatie
dewaluacja
desvalorização
leértékelés
dibrisiad
devalvering
devalvacija = es jau tā nojautu, ka slovēņi ir pārkrievoti bijušie sarmātu (krievu) baltu tautas (latviešu) vergi!
Par šo tēmu - ari.ru!

Nav komentāru: