10.02.15

Pieteicos uz Zivju burgera ēšanas Sacensībām

 Un uzvarētājs ir tas, kurš visātrāk ir pilnībā apēdis ēdiena porciju, ir piecēlies kājās un skaļā balsī teiks:
„Stinšu svētki Liepājā”,  2015. gada 14. februārī ap plkst. 13:00.
Kāda balva par to būs, nav zināms, galvenais ka šodien bija pēdējā pieteikšnās diena un paziņa man uzaicināja. Nav dalības maksa, un to zivju burgeru, nav norādīts svars, es ēdīšu pirmo reizi, un stintes arī. Varbūt kaut kad sen  neapzinātā vecumā es tās stintes ēdu, bet pēc garšas pašlaik es to neatpazītu.

Pasākuma lokācijas vieta būs pie Jaunā tilta, iepretim spīķerim pie Tirdzniecības kanāla, kur bija veikals "Māja". Pasākumu organizē Liepājas dome, pa nodokļu maksātāju naudu, tātad gatavojas jau no 26.janvāra. 

Mazliet par burgeru - kotlešu maizīti, kā jau teicu masa nav zināma, bet pieņemsim ka tā būs 666 gramus smaga, tātad 10 kodieni - 2 sec/kod - 20 sekundēs norīsism, tā arī garšu neizbaudot. Būs 6 dalībnieki, kas nolems ka šo burgeru ir tomēr jāēd normāli - nu pieņemsim ka 1 minūte. Man jau patiktu garākas sacensības, nu būtu tur 100 burgeri pa 100 gramiem, tad tas ievilktos kādas pāris stundas. Man jau patiks!

Pēdējā ātrēšanas sacensībās piedalījos 2011, ieguvu "Ērmanīšu" tituloto 1. vietu, un nedēļas braucienu uz Ēģipti - Dahab, ... vēl joprojām neesmu samontējis video (pārāk gari video).

Nav komentāru: