22.03.09

Krīze skar internetu!

Tākā TELE2 rēķinu neesmu ticis galā, vakar saņēmu draudu vēstuli.

Tākā man tagad bija daudz laika, izmēģināju "orginal ASUS EEE XP", bet nogrāvu, un izdomāju uzlikt atkal LINUX. FluxFlux un EEEPC Linux neuzlikās, kaut centos. Izmēģināju SUSE 11 kas jau bija apaudzis ar putekļiem, tas jau pusgadu stāv uz HDD. Ar ALHOHOL nekorekti ierakstījās, bet ar SATEIRA (2,8mb - strādā arī ja neieinstalē, tātad nepiegružo WIN reģistru) viss notiek. Man pat viereiz vajadzēja ierakstīt SOLARIS(unix) ISO, izmēģinot kādus desmit ISO ierakstīšanas softus derēja tikai SmallCD.

Nu tā, tā kā tā bija BETA, nogrāvu gandrīz uzreiz to SUSI. Izmēģināju gan KDE4, gan GNOME, bet daudz kas nepatika uz mana ASUS EEE PC 701. Kad biju nogrāvis jau pāris 5 reizes, izdomāju uzlikt Linux XP RUS, bet tālāk par partīciju veidošanu netiku. Un visumā ņemot WinXP tad ir labāks, ja būtu jāmaksā par cilvēku resursu un nerviem. Kad uzliku "orginal ASUS EEE XP", pieklauvēja 9.00 kaimiņiene un iedeva sava WiHi tīkla KEY par kuru es nedēļas sākumā ieminējos labojot viņai SKYPi.

Tātad sapratāt, man atkal ir mājās internets. Ģerevņa, skazal Pitačok!

Nav komentāru: