15.03.09

Piena kaitīgums!!!


Šī filmiņa stāsta (laikam vācietis ar krievu tulkojumu) par piena kaitīgumu, ka ir kā ekanomiskā narkotika, tāpat kā tabakas audzēšana. Mani tas pārliecinaja! No bērnības, man riebja pilsētas piens, un nepērku pienu, neleju ne pie tējas, ne kafijas. Pa pēdējiem desmit gadiem, izņemot šo gadu - izņēmums, esmu nopircis, varbūt, trīs pakas piena. Vienīgais ko lietoju ir krējums 1 litru nedēļa, bet kad uznāk gatavošanas mānija. Pat pēdējā laika iztieku bez skābā krējuma, tikai neapmierinošas kvalitātes dēļ. Sieru lietoju tikai no 25 gadu vecuma, bērnībā necietu jo bija smaga sajūta kuņģī, bet lietoju visu 2008, bet īstenībā neaizraujos. Tāpat ir ar biezpienu. Mana omīte, vecmāmiņa, kopš atceros neēd sieru, pat siera smaka riebjas, un pat bernība nav ēdusi, un pēc 30 apzinīgiem gadiem, es viņai beidzot piekrītu: "Omītei taisnība!". Ja man piedāvā sieru vai speķi, es izvēlos speķi, un mana izvēle intuatīvi bijusi pareiza.

Kad kādos 15 gados dzīvojos pa laukiem un lauku darbiem, dzerot pienu ap 3litri dienā ar 12% tauku saturu, es uzbarojos no 60Kg uz 80Kg mēneša laikā kā sivēns pat smagi strādājot. Laktozi es panesu, laikam iedzimts, bet ja kalsnam džekam jauzbarojas resnam tad tikai ar pienu. No tās reizes es pienu tik daudz vairs neesmu dzēris, bet svars nokritās līdz rudenim ap četru mēnešu laikā.

Secinājums: varbūt piena produkti ir jāizskauž no mūsu veikalu plauktiem, jo šis zemnieku bizness ness tikai smagu nastu, slimības un lieko svaru, un varbūt ir laima nelaimē ka mums ir tik mazas subsīdijas no ES piena attīstībai. Es vakar paskatījos uz šo lietu savādāk, no cita redzes punkta, no veselīga dzīves veida. Jo dažreiz kaitnieciskās lietas ir jau darītas gadsimtiem, un atmest jebkuru atkarību ir ļoti grūti. Pat ja kāds noskatās šo filmu, bet ir piensaimnieks, viņš taču nenodos visas govis gaļai, bet varbūt šis būs lūzuma punkts. Bet dažš jau par šām domām gibētu nolinčot, negribas atzīt ka sentēvu uzsāktais bizness ir kļūdains. Un tagaad saprotu grieķu eposa būtību, kur ieslēkts nostiesātais uz bada nāvi tornī pēc gada ir vesels un apaļš, jo katru dienu apciemoja krūtis. Un skatoties no tāda rakursa, tad piens varbūt tikai izdzīvošanas produkts, bet ne produkts kuru izmanto kaut cik no nabadzības atspērusies sabiedrība. Es tagad zinu divas izsalkuma remdējošās vielas - nikotīns (cigaretes) un laktoze (piens), abi ir atkarību izraisoši, bet iedarbojas nevesēlīgi, viens piebeidz plaušas un sirdi, bet otrs kuņģi un ķermeņa aptaukošanos, nervu un kaulu mazspēju un vispār kā izrādās ir super visu problēmu radītājs.

Kārtējā sazvērestības teorēma :P
Papildināts: 16.marts - pievienots video

Papildināts 2012 decembrī:
Video - vācu valodā ar krievu tulkojumu. Tēmai šai vairs nepiekrītu, ir cits viedoklis un skata leņķis.

Nav komentāru: