14.11.09

Brīvā enerģija - turpinājums

Pagājis jau gandrīz pus gads, it kā iztulkoju, it kā atradu daudz vairāk informācijas.
Bet ieliku bildēs šo PDF dokumentu: Практическое руководство по устройствам Свободной энергии ч1.pdf , kur pietrūkst 3 pēdējās bildes, bet tas lietas būtību nemaina.
Viss ir krievu valodā, ko labi pārvaldu, un lasot visus šo patentus man beidzot pieleca Teslas noslēpums. Maza atkāpe, man iepatikās šis variants, kā ar nekustīgiem magnētiem var tikt pie elektrības:
No Brīvā enerģija

Šo es mēģināšu atkārtot!

No šī savilkuma, es sapratu lietas ap ko viss grozās. Pirmais - kāpēc Tesla izgatavoja 40 metru garu dzelzs stieni, kas atradās zemē un kas tomēr bija galvenais raidītājs. Otrais - kāpēc bija vajadzīgi tik daudz motori ar kontaktiem, ko redzēju dokumentālās filmās. Tur bija divas rezonanses iekārtas, paralēli saslēgti motori ar slēdžiem. Viena ģenerēja zibens frekvenci, tas ap 13 un 16 kHz, kas bija 40 metru tornis ar augšā esošu indukcijas spoli, tad visu saģenerē caur rotējošiem slēdžiem uz kondensatoru, bet pēc tam ar 465 kHz, es tā iedomājos ka būtu labi, no kondensatora uz 40 metra metāla stieni, kas ieraksts zemē, kas savukārt ierosina radiālo enerģijas lauku uz šo frekvenci. Lietderības koificients ir ļoti augsts un mehāniskais slēdzis, pie tam daudz, iztur ļoti lielas jaudas, tā nav elektronika, kur ir zudumi un limiti. Trešais - par šo man šodien sanāca vēl netīšām parunāt - par Teslu.

Galvenais ka pieleca būtība!

Nav komentāru: