10.03.10

Vakardienas runas par "Fermu"


Mani ieinteresēja un es pievienojos šim pulciņam, tagad pēc dažām stundām serveris ir "nobrucis".
....

... un tiko iegāju domubiedru grupā "ferma" un uzzināju jaunumus ... protams ar nokavēšanos!
Es tiko izdomāju noorganizēt melno tirgu! Cerams ka tādi gudrīši nebūs daudz!
Kamēr es biju pāris stundas, man jau regulāri paretināja un sastādīja pienenes!
12.marts 13.20:
Te ir instrukcija, nosaukms - auglim un dārzenim, cena - iepirkuma un pārdošanas, un supernaudas attiecība, augšanas ilgums, pieredze - maksimum un vienības stundā, peļņa stundā, peļņas kāpināšana ar latvijas un norvēģijas bitēm.
Serveris strādā sūdīgi, un arī spēle nav optimizēta, vakar tikai parādījās spēles attēla kvalitātes regulētājs, no kā atkarīgs mana datora un tā tur servera slogs.

Te tas pats bildēs un mans sākums 9. martā vakarā ap 18.00., bet upe parādījās 10. martā 2.00:


10.marts plkst20.00

12.marts plkst20.00 pēdējo reizi iestādu "salātus" pieredzes veicināšanai - level 9, būs 10

13. janvāris 23.00:

14. marts 22.00:
15. marts 12.00 Ferma nestrādā, bet iegāju caur šejieni, bet viss super lēni.
Kad sasniegs 35 līmeni, tad ar divām minerālpakam 4,5h un augu kas tur aug 4h, un peļņu 24 vienības ar LV bitēm dienas laikā, ja ir veikli pirksti var sasniegt 55 līmeni (level).
Paliek kaut kā neinteresanti!

18. marts 20.00 pēc 9 dienām:

Nav komentāru: