11.05.10

Vo.Vse.Tyazhkie

"Во все тяжкие", "Breaking Bad" - "Sliktais sākums" ("Jo tālāk, jo trakāk"), seriāls par ķīmijas skolotāju pusmūžā (50gadi), kam atklāja plaušu vēzi, un strauji mainīja savus principus lai izdzīvotu. Esmu noskatījies pirmo piegājiena 7 sērijas, bet jau ir kaut kādi 3 piegājieni ...

Man ļoti patīk ķīmija, bet tā sanācis ka uztveru to kā algebru un ģeometriju, vizuāli formulās un kā saka teorētiski, bet man trūka šāda ķīmijas pieskāriena. Es visu saprotu ... , un atgādināja par to ka viss uz pasaules ir duāls, ir divas puses, bet kaut vizuāli un praktiski tā ir labā un kreisā roka, uz vienas ir dzīvība uz otram nāve, kas bija un kas būs, saule kas spīd un saule kas nespīd, bet mēs to vēl neesam redzējuši. Nevajag sodīt, jo sodīšana pēc būtības ir lamatas,jo te nesen man uzrunāja "teroristu filozofija": sodīt var tas, kas par to gatavs atdot savu dzīvību.

Nav komentāru: