16.01.11

Ielādēšanās no USB flaša

Kaut kāds trajāns manā EEE PC701, un vairs nevarēju piekonektēties pie interneta (WiFi), pakārās softs - Boingo - katreiz pakaras, kad ir kāds trajāns. Nekas neatlika kā uzlikt jaunu XP, bet šoreiz es to izdarīju no USB Kingston Data Traveler 4GB stika, bet var pat izmantot 512Mb lielu flašu, jo šoreiz uzliku Game-Edition - RU, par nožēlu kad uzliku BaltRIM klavu ar grūtībām, tiko palaidās (iemānīju SAVE MODE režīmā kā ASV BaltRim klavu). Bet to, ka es beidzot palaidu XP instalu no USB stika (flash, SD, atmiņas, diska, puļķa, stika, ...), ir man liels gandarījums. Kau stāvēja jau pusgadu sagatavots, tā arī nebija tas brīdis pienācis. Ir doma uzlikt Windows 7 (seven) tādā pašā variantā, vai jāatrod game-edition eng. versiju, jo pārāk daudz bija nograizīts - es pa latviešu valodu domāju.

Gribēju uzlikt BullzipPDFPrinter, bet uz Game-Edition-RU kaut kā šķībi likās, problēma ar postscript HP printera draiveru neatrašanu (driver.cab no XP instala diska atpako un tur viss ir). Uz otra datora uzlikās, bet šādā secībā:
0) vajag būt NET. Framework 2.0 - 88Mb (instals 24Mb) - un pieticīgs dators (kompjūters - PC).
1) adobes postscipt printeris - 2002 - winsteng.exe - 7,56Mb ... vairāk
2) GPL Ghostscript gs900w32.exe - 2011 - 14,861MB , bet ne Lite gslite.exe - 9Mb, ne - 7Mb.
3) BullzipPDFPrinter_7_1_0_1218.exe - 2010 - 4,518Mb
4) !!! ... neizvēlis latviešu valodu - tā tāda nav, labāk angliski vai krieviski.
Un, Jums, ir labs postscript PDF bezmaksas printeris!!! Vēl vajadzēs notestēt, tāpēc nemīžiet!!!


Nu vismaz no Firefox kirilicu (krievu) taisa normāli, tātad strādā ar unikod fontiem, kas man arī bija vajadzīgs. Un arī nav zināma izcelsmes programma (ar ko tas uztaisīts), tas var būt ļoti noderīgi, pat ļoti, ļoti! PDF atvēra (!!!) ar Acrobadreader 5, kas man te 8,5Mb svarā mētājas (ne-instals no 1999), bet pēdējā laikā (6 gadus) maz ko ar to var atvērt.

Nav komentāru: