18.01.11

Tāds kreizī sapnis

Esmu uzvalkā un kreisā bikšu kabatā ir pistole, izeju cauri visām aizsardzību sistēmām - jā, tādas tur bija šai "pilī". ... Mērķis nezināms, un pat nav zināms ko es daru, bet, te, seks ar vienu pazīstamu blondīni - diezgan tehnisks. ... Te atkal Liepājā, nākotnē uz Ganību ielas. Nākamajā epizodē man palūdz izmantot elektrometināmo iekārtu, tur pat uz ielas, kaut nav mans - es atļauju, un pat palīdzu - kaut kāds riteņa sēdeklim līdzīgs dizaina objekts. Pēc laba laika, atskrien īpašnieks: "... kā tā, kas atļāva", es: "es atļāvu", un tad sākās ... bet itkā neērti, bet padomājot izdomāju attaisnojumu un pat nosodījumu. ... Tu, šim aparātam esi dabūjis 95% ES līdzfinansējumu pateicoties ka dzīvo šai valstī, un vēl žmiedzies ka pa maz. Tu būtu labāk ar kādu padomu nācis un pateicies ka pasargājām no maziem bērniem. Pāru ielai bija bērnudārzs! ... un tādā garā! Un ja man, rādu uz savu riteni kas pieslēgsts pie staba, ES tādu dotāciju sniegtu, tad es netikai riteni vairs neslēgtu, bet arī neremontētu un mētātos kur pagadās. Un ja kam palīdz un tam savukārt sava skopuma dēļ citam palīdzību atsaka, tad nav jābrīnās ka "zog" ja tādi savairojas ... un ... un ... un ...

Un ar šo taisnošanās arī pamodos :) Pili - neatpazinu, diezgan miglaini. Haļavas metinātāju un metināmā aparāta īpašnieka sejas neredzēju. Ritenis pie staba bija tieši tāds kā man nozaga pirms gada. Un jocīgus sapņus jāpieraksta, varbūt tiešām spīd tie 95%, sapnī teicu: "tu tikai 5% ..."

Nav komentāru: