21.06.09

Brīvā enerģija

Практическое Руководство по Устройствам 'Свободной Энергии'
Устройства Часть 1: Последнее обновление: 26-го августа 2007 Автор: Патрик Дж. Келли
Meklējiet: Практическое руководство по устройствам Свободной энергии ч1.pdf

Praktiskā vadība par "brīvo enerģiju" ierīcēm
Ierīces 1.daļa: Pēdējais ieraksts: 26 augusts 2007 Autors: Patrick J. Kelly

Atruna par atbildību.
Gadījumā, ja jūs izlaist partition pamats elektroniskās shēmas ", ļaujiet man atkārtot to, kas tika sacīts agrāk:
Šie dokumenti ir sniegti tikai informācijas nolūkā. Ja vēlaties atkārtot dizainiskās ierīces, kas balstās uz informāciju, kas sniegta šeit ir nekaitējot sev vai jebkuru citu
persona, tad es neesmu atbildīgs.
Paskaidrojums: ja Jums būvēt kaut ko masveida gadījumā un piliens uz tās pašas divas kājas, es esmu atbildīgs par kaitējumu jūs var izraisīt sevi (jums ir jābūt piesardzīgāku). Ja jūs mēģināt izveidot dažas elektronisko ķēžu un paši iegūt brūnināts no lodāmurs, Esmu atbildīgs par to. Turklāt es iesakām, ja jūs nav lietpratējs elektroniskās shēmas, kas nav izveidot ierīces, kas ir nepieciešams vairāk spriegums pārsniedz 12 voltus - circuit augstsprieguma ārkārtīgi bīstami un jums vajadzētu izvairīties no tiem, līdz jūs iegūtu pieredzi, izstrādājot augstas shēmām, vai arī saņemt palīdzību un pārraudzību kvalificētu speciālistu.
Enerģijas saglabāšanas likums ražot lielāku izejas jaudu, nekā tas ir iztērēti ievades enerģiju. Tur
spēcīga tendence cilvēku teikt, ka šāda sistēma nav iespējams, tāpēc, ka tā pārkāpj likumu
Conservation enerģijas. Tas ir neiespējami. Ja tas tika darīts, un šāda sistēma ir pierādījuši, ka uz darbu tad likums ir jāgroza, lai pieņemtu nesen nodibināto faktu. Bet tas ir nepieciešams mainīt, vienkārši ir atkarīgs no Jūsu viedokļa.
Piemēram, uzskata, ka radio ierīces detektors:
Turpinājums būs!!! Ļoti garš!!!


Papildināts novembrī: turpinājums...

Nav komentāru: