30.07.09

Esmu Liepājā

Vakar vakarā pārbraucu no Jūrkalne puses Kaijām. Kaķis mani priecīgi sagaidīja un iekoda. Šodien man vārdadiena, aizgāju uz jūru pasauļoties un papeldēt. Kaut jūra bija bez viļņiem, bija silta. Ko labu darīju pa šīm dienām? Dzīvoju netālu no jūras (400m) un šo mājiņu pārtaisīju ar vēl vienu mākslinieku Andreju, likām jumta logu un siltinājām, un vēl būs jānošuj ar dēlīšiem un jānoslīpē visa koka grīda, vēl kādas divas nedēļas. Nepārstrādājamies un es iedzeru alu, bet Andrejs šņabi, un katru vakaru skatamies vecas filmas(Puaro un Tarantīno ...). Biju svētdien sēnēs, kur ar lielām pūlēm salasīju spainīti gailenes, bija daudz melleņu, bet kur ir ogas nav sēnes. Un vēl kāds jocīgs faksts, visas dienas bez izņēmuma, vienos pa nakti iezibsnīja debesis austrumu pusē mežā, it kā super jaudīgs fotoaparāts. Lietus nebija nevienu dienu, tā ka zibens tas nav, bet es nofilmēšu. Padomju laikā šī zona UFOlogiem bija labi zināma, tā ziņa no Ļeņingradas virsnieka dēla - kaimiņa Karostā. Mājiņa ir jauka, ir pirtiņa kur arī biju un vēl būšu, Vidsērfinga ekipējums, bet vēl jūra nav bijusi tik mierīga bez dizīe viļniem. Pašlaik sēžu Rokkafejnīcā "Pablo" un izmantoju bezmaksas internetu, sūtu bildes un rakstu šīs muļķības.
Pirmdien jau atkal braucu uz turieni, atkal uz kādām 6 dienām.

Nav komentāru: