02.07.09

Šķībs Kalpaka tilts - sapnī

Es stāvu pie izgriezta Kalpaka tilta Karostas pusē. Pa kanālu joņo samērā lieli kuģi, burinieki un jahtas, un pretējā pusē ir pietauvojies trīsmastu burinieks ar zilām burām. Kalpaka tilts ir nenormāli šķībs, bet laikam vēl kalpo. Blakus man stāv, un tā pat kā es gaidu, Mārtiņš Rītiņš. Par kaut ko muldam. Laikam saprotot kad nesagaidīs tilta atgriešanu, dodamies pie manis ciemos, uz dzīvokli kur jau 10 gadus nedzīvoju, bet sapnī dzīvoju, un vēl ar vecākiem. Cepu gaļu! Un vēl kaut ko! Mājās ir bardaks, bet izbrīna no ciemiņa nemanu. Gāzesplīte ir ar kaut kādu defektu, jo deglis slīd plītī iekšā, tas ir - attālinās no pannas, un es kaut ka nostiprinu, bet sanāk misēklis un daži gaļas gabali tādi speķaini izkrīt no pannas, bet es atrodu un pat nenopurinot atmetu pannā. Bez servējuma cienāju ar gaļu. Ciemiņš: "kas tas par melnumu", es: "ogle no plīts režģa", un ciemiņš apēd. Atnāk mājas vecāki, bet atmosfēra ir skumīga - bez dzirksteles.

Nav komentāru: