01.04.10

Kā mani izjokoja Inka

23.28 Inka:
"Vari man lūdzu palīdzēt?!"
23.31 es esmu izpalīdzīgs, ja kāds prasa palīdzību es neatsaku. Vienīgi domāju kādu, man ir interesanti un saku:
"jā"
23.35 Inka:
"Man 3dien jābūt gatavam vienam darbam, tas ir 5bildes, melnbaltas, akts.
Vai Tu būtu gatavs man pōzēt piecām bildēm.
Tev ir feins augumiņs.
Plīzzzz help"
23.44 neesmu manījis ka aizraujas ar Foto, bet ja ir salīgusi ar kādu uz kasti šampja, varu padoties, un daru zināmu:
"Labi, esmu Liepājā līdz pirmdienai ieskaitot"
Neviens mani nav fotogrāfējis, būtu žēl ka tas būs joks.
23.48 Inka:
"Man prieks dzirdēt, ka esi ar mieru! :)
bet tā kā vēl 1aprīlis...april april :)
Bet paties gribētu, lai man papōzē ar izlaistiem matiem. aha! :) "
23.52 es:
"es tā gaidīju ka kāds izjokos

paldies, bet ja nav noslēpums cik parakstījās",
es tiešām gaidīju, jo laikam pat domas par viņas izjokošanu atspēlējas.
23.54 Inka:
"Daudzi. Bija patīkami :)
Bet katram mainīju tēmu :)
Lūgtum, priecājies :)"
23.56
"būs ko ierakstīt blogā", un to arī tagad izdarīju.

Nav komentāru: