10.04.10

Polijai izsaku līdzjūtību

Kaut uzzināju diezgan vēlu, jo neklausos ne radio, TV un nebija internets, staigājot pa Rīgu mani uzrunāja viens pārdevējs: "vai zinu!". Pat neko nezinot, es teicu: "tas varēja notikt tikai nolaižoties"
Man dažreiz liekas, neliekas, bet ir acīm redzami, ka pa visu ir jāmaksā. Tas ir tikai mans viedoklis, kaut tas varbūt ir nevietā. Nedrīkst aizmirst pagātni, tā atkārtojas. Nedrīkst piedot grēkus, ja tas nav tos nožēlojis, ja to tu dari, tad pats nokļūsti lielākā bedrē. Kalpojot velnam pa kalpu, tu debesu valstību neiemantosi. Varbūt man pietrūkst takta izjūtas, bet drīzāk man pietrūkts visu faktu un tendenšu iezīmju raksturojums, morālais un garīgais aspekts. Es pat vēl neko neesmu lasījis šīs traģēdijas sakarā, pilnīgi neko, un laikam arī nelasīšu. Vienīgais ko es izdarīju, mobilam telefonam sameklēju visas radio kanālus, te Rīgā ir kādi 22. Es nezinu kāpēc, bet galvā man ir viens vārds: "Naivums", ar to slimoja visas valstis pēc kara ...

Nav komentāru: