30.04.10

Aprīļa joks, tas ir pazudis

Nemanāmi ir aizskrējis šis mēnesis, it kā Rīgā, it kā bez diža interneta, bez TV, bet tā ir bijis vienmēr, it kā "bez" varēt arī izlaist. Viss ir kā parasti, pa mēnesi neesmu kļuvis bagātāks, pirms tam bija iekrājumu, bet tādi vairs nav un to nevar attaisnot ar relatīvu darba esamību. Uz ko tēmēju, uz to ka Rīgā pašlaik tērēju cik nopelnu, Liepājā bija tas pats, plus ir vienīgi garie riteņu izbraukumi kas vienmēr beidzas ar caurdurtu riepu, un garu ceļu mājump, starp citu tagad ritenis stāv ar caurdurtu riepu no pirmdienas, man jau tas liekas tas pa dārgu, viens izbrauciens 2.5Ls (kamera). Ko labu esmu izdarījis, tagad mēģināšu atcerēties. Atlaidos uz Rīgu un nākamā dienā nosvinēju mazu "savu dzimeni". Četrus vakarus dirnēju ar PRESS karti "Riga Flashion Week" pasākumā, varbūt es to nenovērtēju, bet tāds es esmu. Nopirku lietotu riteni un pa nedēļu esmu jau nomainījis četras kameras, vāks! Esmu safilmējis visādas muļķības, bet mans slinkums ir mans revidents, neko diži neieliku. Pagājis mēnesi, bet vēl neesmu samontēji tās modes nedēļas safilmētos materiālus. Biju vakarā Jelgavā, tad Dobelē, un no rīta Rīgā, un tas saucās "randiņš". Esmu palicis bez dušas te Rīgā, ka ir pat labi katru nedēļu tagad aizbraukt mājās. Rīt tā arī darīšu, bet parīt būs laikam paredzēta Liepājas mākslinieku tūre uz Ventspils mākslas tusiņu, kuram es taisos pievienoties, ka tik nepietaisu bikses taisoties :)

Nav komentāru: