19.09.09

Atkal Liepājā

UN šoreiz nekur, laikam, nebraukšu strādāt. Pusotra mēnesi "cepos" pa Jūrkalni, mājas iekšdarbu pārbūve ir pabeigta. Varbūt sanāks aizbraukt uz Daugavpili, bet mazas cerības. Piefiksēju sērfojot internetā ar Bifri Bites mobilo internetu caur Nokias5140i IRDA infrasarkano portu bez bildēm un galvenokārt ar OPERAS RSS ziņām, ka sāk DP - SAB "čakarēt" blogerus, nu mēģina. Tvaika nolaidējs - aizbraukšana uz eiropu pastrādāt vairs nedarbojas, negaidīju ka tā tas tik ātri notiks, un kā zināms ātrvārošais katls bez tvaika nolaidēja var izdarīt vairāk posta nekā mēs tēlaini iedomājamies. Nezinu, kas būs man te ar darbiem pa Liepājā, Ziema tuvu, varbūt vērts "lidot" uz siltām zemēm. Uzteikt dzīvokli, vai uz domi aiziet pēc apkures pabalsta 300Ls apmērā, un tad jau var pārziemot - izdzīvot. Es dzīvoju no viena maza darba līdz nākamajam, ja kādreiz bija kādi uzkrājumi, tad šogad tie ir noēsti un man liekas es neesmu vienīgais. Depresija man nav - vienīgi "pohujisms", vakar biju Fontēnā (2,5Ls) satiku Āri Čapiņu, ar kuru iepazinos un gandrīz sakāvos uzskatu dēļ, kurš savukārt ir Māra Čapiņa brālis, mans klasesbiedrs ko neesmu redzējis gadus 15, un kā viņš pastāstīja, ir kļuvis par īstu meža veci, tas būtu - uzaudzējis super melnu un lielu bārdu. Satiku Macbetonu kurš skumīgi sūca šņabi - maza depresija. Personāls bija kā par pārsteigumu jautrs, bet mūzika, it kā smagā, bet man pa salkanu, tā es arī līdz diviem notinos. Naudu par skulptūrām Liepājas dome beidzot pārskaitīja, brīnums tikai ka Vilnis to man nedarīja zināmu agrāk.

Bet tagad meklēšu labus RSS ziņu rādītāju softiņus, citādi Opera9 ar 2000 RSS barotni karas.

Nav komentāru: