28.09.09

UFO, NLO vai jocīgs fakts


Tā es strādāju Jūrkalnes pagastā kaut kādas 1,5 mēnešus. Uz kartes ir apmēram uzliktā nogriežņa sākumā, kaimiņu mājas sauc "Kaijas", kā arī pieturu Ventspils - Liepāja ceļa malā.
Pirmo vakaru kad atbraucu, vakarā notika zibsnis, nu labi, visiem darīju zināmu, bet visi tik pasmīnēja. Un tādā garā turpinājās visu laiku, un laikam vēl pašreiz. Kāds varētu teikt zibens, purvu maldugunis vai sazin kas vienkārši izskaidrojams, bet tas bija laiks kad nebija lietus jau divus mēnešus un nebūs vēl mēnesi. Pie piektās nakts zibšņa es tomēr piefiksēju laiku, un tas bija pus vienos naktī. Neesmu uzstājīgs, man taču nekas nav jāpierāda, kad skatoties filmas kur televizors bija vērsts tieši uz austrumiem, pēc kompasa, atspulgs no televizora kinoskopa bija acīmredzams, nu tā ka tev tumsā 3m attālumā nofočē ar zibspuldzi, "kas tas bija" ... daži ciemiņi neizpratnē, es saku "cik jau te esmu (mēnesis), katru vakaru zibsnī", un galvenais netic kaut paši to tiko izbaudīja. No kurienes var zibsnīt!

Esmu novilcis nogriezni uz kuras līnijas var tas notik, lai ufologi ņemas, man nav žēl. Pēc manām domām tie ir no 3 līdz 6km attāluma, un tur ir tikai valsts meži un nekas vairāk kādus 10km. Pats galvenais bija izstāstīt, ā, un septebrī jau nevarēja saprast zibsnī zibens vai tas, bet bezmākoņainā laikā piefiksēju ka tas notika arī pusdesmitos vakarā. Varbūt laiks manījās, un vispār pēc piektās naksts es tam visam vairs nepievērsu uzmanību, pieradums un samierināšanās.

Nezinu kā, bet man ir asa redze uz foniem, es pat filmās skatos kas ir fonā un kāds interjers, un kādas gaismas. Tas ir rezultāts no gleznošanas un, kā saka, krāsošanas pedantiskuma.

Nogrieznis uz augšu.

Nogrieznis uz leju.

Aiz nogriežņa ir Alsunga.

Nogriežņa pirmā puse.

Nogriežņa otrā puse.

Un tagad maza atkāpe pagātnē. Kad dzīvoju Karostā Liepājā padomju laikā, tā bija kārtīga kara pilsētiņa, vojennij gorodok, un sētas bērniem veči bija armijnieki. Tas bija laiks kad panesās tēmas par NLO (varbūt 1986), pie viena zēna tēva bija atbraukuši ufologi no Ļeņingradas, kas brauks pētīt kaut kādu zonu starp Liepāju un Ventspili. Es toreiz domāju, ka pētīs jūrā - kādu zonu, bet varbūt manas pirmās iedomas bija maldīgas.

Es mēģināju filmēt, bet es pa nakti pat pilnmēnesi nevaru nofilmēt. Tāpēc man tikai tagad radās doma nopirkt Toshiba Camileo P10 videokameru pa 89Ls, ja ar to var nofilmēt pilmēnesi, ja nevar, tad kārtējais sūds man nav vajadzīgs.

Bija man bērnībā sapnis ka es atradu kosmisko kuģi, vispār jautri ir pat to atcerēties. Kā saka: "sātana ragavas", bet galvenais nepiespiest "sarkano podziņu".

Nav komentāru: