28.12.09

Laimīgu Jauno gadu! Priekšpēdējo!


Man lika pārvērtēt sapņos redzētās ainas. Bībelē - "un salas nebūs", es pirms pāris gadiem secināju, ka tas var būt tikai globālā atdzišana - leduslaikmets. Sapnī kad Rīgā mazāk nekā stundas (ļoti) laikā kļuva aukstāk par 150 grādiem, bet tur redzētie melnie mākoņi varbūt pat nebija mākoņi, bet virziens bija no austruniemiem uz rietumiem. Sen atpakaļ bija scēnas par atomkaru, tas laikam ir tikai sekas no šī viļņa. Es redzēju ka kaut kādas NLO mašīnas, kas stiepjas no zemes līdz debesīm, urbj vai pareizāk - izdedzina diezgan ātri ar ķirurģisku precizitāti caurumus, ap 300m, līdz magmai, un ļoti daudz. Un liekas, man šai sakarā nebija nekādu uztraukumu, ka tie ir kā caurumi "ātrvārošajaman katlam" - Zemei. Kautkāda iejaukšanās notiks! Tomēr atrada, to "ēģiptes labirintu", ko paredzēja pareģi pirms pasaules gala, un vismaz vairums, un laikam Latviešu pareģim būs taisnība ka Latvija būs brīva līdz pasaules galam. Es kādreiz brīnījos, kad mācījos, ka nebiju vēl kristietis, cik daudziem "paredzēja" mirt jauniem, pēc 35, es toreiz nodomāju "ka sāksies kāds karš", un vēl atceros kaut kāda Liepājas pesteļotāja paredzēja ka Liepāja nogrims. Var gadīties ka Liepāja nogrims, tektonikai plāksnei virzoties uz rietumiem, bet pārējā Latvija varētu pacelties pa kādu kilometru, "domu spira". Un saku šo tikai tapēc, ka esmu pļāpājis ar duci duņām, kuras sacījušas ka vecmāmiņas teikušas "ka Latvija būs tā zeme, kad pasaule bruks un plīsīs, bet neskarta būs šī zeme kā olas čaumala"

Nav komentāru: