11.12.09

Vai vajag RAM disku?

Sen atpakaļ es biju savilcis pāris Ramdisk softus, bet te man par šo atgādināja, un ka šo var izmantot "Firefox cache" optimizācijai vai kā izrādās gribējis "user profilu" uzlikt uz RAMdiska, bet tas ir lieki. Pirmkārt man pēc instrukcijas nekas nesanāca, otrkārt, tālāk studējot, ka "\" vietā jāliek "\\", bet, tā saprašana, pienāca vēlāk.
RAMdisk softs:

RAMdiska ātrumi ir atkarīgs no datora RAM, man DDR400, un CPU.

un salīdzinoši "C" diska ātrums:

Firefox spraudņi - "cache status" un "configuration mania".

"cache status" satusbar, man patīk! Pirms tam pēros pa about:config, kur man nekas nesanāca.

Tad ķēros pie "configuration mania", protams atradu un uzinstalēju.



Kā redziet, es līdz šim "X:\\TEMP\\firefox" uzreiz neaizgāju, ar kādu desmito reizi pieleca, tikai tāpēc ka čakarējos pa about:config. Par "Browse..." var aizmirst, jāieraksta ar rokām!

Rezumē: Firefox ir pašam savs RAMdisks, un vēl pēc papildus tāda es nejūtu īpašu vajadzību. Ja RAMdisks būtu skriptēts un ar ielādēšanās paroli, un uz tā stāvētu "user profil", kas varbūt iekopētos no kāda servera, un tu to varētu izmantot uz jebkuras platformas UNIX, Linux, Windows un Mac, pat LiveCD, pat BartCD, tad tam ir liela nozīme! Bet tā sanāca apmācības stunda!

Papildināts 12. decembrī:
Mazliet par "about:config"

Brīdinājums!

Te var visu aplūkot! Kas sanācis!

browser.cache.disk.parent_directory
Un pēc tam var apskatīties "about:cache", OPS!
Ja ar "browser.cache.disk.parent_directory" ir viss kārtībā, tad man vēl nav "browser.cache.offline.parent_directory", bet to var labot.

Nav komentāru: