01.11.10

Modificētā pārtika

Latvijā jau tie ievesta un ēsta 10 gadus, par nožēlu arī audzēta.
Es itkā neesmu pret modificēto pārtiku, bet esmu pret tehnoloģiju kā to ar vēža šūnu palīdzību modificē un izveido frankenšteina barību. Bet esmu par enerģētisko modifikāciju, kas ir cits līmenis. Ja tagad totāli cīnamies pret "frankenšteina barību", mēs drīzāk iznīcināsim "enerģētisko modificētu pārtiku un miesu" - par ko runā un praktiski pierāda Pjotr Garjajev.
Man žēl ka netiek nodalītas tehnoloģijas, tas ir tāpat kā aukstā un karstā kodolsintēze, ar karsto var taisīt atombumbas un tāpēc "noraka" auksto. Tā pat ir ar ĢMP (Ģenētiski modificēta pārtika - MGO), ar vēžu šūnu iedzīvināšanu (aplipināšanu) tas ir masu iznīcinošs ierocis (ļoti lēts, bet lēns un efektīvs), bet ar enerģētisko modifikāciju tās ir tīrs ēdiens un zāles, un ļoti garš mūžs lietotājam. Tāpat viss skaidrs!


Pārsūtāmā vēstule kas atnāca no daudziem www.draugiem.lv:
Pārsūti draugiem informāciju par šo akciju:

Es tikko pievienoju savu parakstu “Stop the Crop” petīcijai pret
Eiropas Komisijas aktivitātēm ģenētiski modificētu organismu
nekontrolētai izplatīšanai. Ir īstais brīdis rīkoties un
informēt savu valdību, ka mēs negribam ĢMO savā pārtikā un
laukos. Tuvākajos mēnešos Eiropas Komisija centīsies apstiprināt
atļaujas virknei ĢM kultūraugu un lauksaimniecības ķīmijas
industrija jau gatavojas uzvaras gājienam mūsu lauksaimniecības
zemēs jau nākošgad. Tādēļ ir pienācis laiks rīkoties! Pašreiz
atbalstu ir iespējams sniegt divu pilsonisko iniciatīvu ietvaros

http://www.gmo-free-regions.org/stop-the-crop
jāuzklikšķina Latvijai (karogs) labajā pusē.

Nav komentāru: