30.10.10

Kad pods smird?

Nepiedirsts un tikko uzlikts, dod pa sevi ziņu ar nelāgu smaku (kanalizācijas dvingu). Tad zini, tev ir iesmērēts brāķa pods, kas nozīmē ka iekšpusē ir mikroplaisas (pat adatu caurums liks pa sevi manīt). Samainīt, bezcers! Labāk salabot!

Tas jau man ir kāds 6 pods ko laboju, šis mans (es nepirku) - lētais (ap 20Ls), bet vaina varbūt tāda arī pa 100Ls pirktajam podam.

Materiāls: sanitārais silikons pa 1,27Ls, avīze (Kurzemes vārds), gumijas cimdi (man bija politlēna - plēves) un silikona pistole, un kaut kādi maisiņi.

Darbības stils: izārdam podu un noliekam uz acīm, ar lupatu izslaukam sausu, uzvelkam cimdus, uz galda izklājam kādu plēvi (lielu maisiņu), izspiežam 100g silikona, saplēšam avīzi (divlatnieku lielumā) un samīcam ar silikonu iegūstot kaut kādu masu ko var iestampāt "šķirbās", un tā atkārtot 10 reizes (viss uzreiz nesanāks).

Kā vēl var aiztaisīt: esmu lējis ģipsi - diezgan grūti (var flīžu līmi vai šuvju masu)un pūtis montāžu putas (ātri).

Vispār šī ir stulba tēma, bet ko darīt ka tāda dzīve!

2 komentāri:

parvadajumi24 teica...

tad neko darīt!

Anonīms teica...

Pirms pieciem gadiem uzliku vasarnīcā podu, nevarēju saprast kāpēc brīžiem smird tualete sevišķi ziemā. Bīju bēris baktērijas kanalizācijas grodos, uz laiku bīja OK. Sapratu, ka tiešām smird pods. Šodien nopirku citu podu, rīt nomainīšu. Rakstiet kam līdzīgas problēmas un risinājumi. Paldies.