13.03.11

Kas notiek ar Liepājas koncertzāli?

Kas notiek ar Liepājas koncertzāli? LTV Panorāma.

... šaubu ēna ir vienmēr kritusi, es pat ar Vilni esmu pret to publiski ar plakātu rokās protestējis, un Kesenfeldam var būt arī taisnība, jo nodoms šo objektu uzcelt ir jau 10(?) gadi. Man būtiskāk ka šo naudu iegulda kādā uzņēmumā, darbavietu radīšanā, bet ar desmit gadu peļņu uzceļ to ko vēlas, bet šādi tērēt naudu ir ... nožēlojami, jo iedomājas ka jāatbalsta tikai Liepājas orķestris, bet kur paliek citi mākslinieki? Sevišķi, ja uz šī projekta fona aizvērs mākslas un mūzikas skolas naudu trūkuma dēļ, cerams ka tas nenotiks!

Papildināts 15.martā: Kurš grib nogalināt skolu?
Kad es beidzu LMV kaut kādā 1994, tad nonāca baumas kad taisās likvidēt dažas (2/3) nodaļas, un es neticēju. Bet kad pusi nepielaida pie diplomdarba, aizbildinoties ka tas neatbist līmenim, nu diezgan demagoģiski, viens ieliek 10 balles, otrs nepielaiž, tas bija toreiz liels psiholoģisks trieciens. Šīs skolas finansējā no kultūras ministrijas, un toreiz to nastu gribēja novelt vai nu pie zemes, vai citam uz galvas. Pagājuši 17 gadi, un jau sāka mēģināt novelt uz pašvaldību galvām, kas ir varbūt pareizi, bet tā kā pret to pretojas tad sekas ir neprognozējamas.

Nav komentāru: