05.03.11

Sazāģēju malku

Vakar sazāģēju malku ar benzīna zāģi. Nu nepatīk man benzīna zāģi, vajag benzīnu ar eļlu, slikti pielaižas aukstā laikā, ar svešu zāģi strādājot var jebkuru brīdi nobirt, un smird jeb kā saka dvingo pēc benzīna tāpēc jātur šķūnītī vai garāžā, un ir ļoti laba alternatīva – (ALTpietur+1+5+0 – ("-" aizvieto standarta mīnusu!) domuzīme, kodu lietoju jau 15 gadus, bet dažreiz aizmirstu pielietot, aiz slinkuma) elektrozāģis. Es esmu par ķēžu elektrozāģi!

1litrs benzīna ir 0,9Ls cenā un 9kw jauda, no kuriem izmanto tikai 20% (1,8kw). Tātad 1litrs, vai 0,9Ls, ir 1,8kw motorzāģim uz ap 1 stundu, kau kā pa maz sanāca. Bet pa to pašu naudu 0,9Ls elektrību, pieņemsim 10kw elektroenerģijas, var ar 2kw (ir 1,5kw, 2,5kw) elektrozāģi strādāt 5 stundas, kas tomēr ir 5 reizes efektīvāk, ekonomiskāk, drošāk par benzīna iekšdedzes aparātu. Tāpēc es esmu par elektroauto (elektrozāģi)! Secinājums skaidrs!

Tagad man jāiet to malku saskaldīt, un labi ka visu to kaudzi pārklāju ar tentu (plēvi), jo ir mazliet uzsnidzis (4cm), kaut solīja lietu. Jāiet meklēt cirvis!

Nav komentāru: