07.03.11

Krāsu tests 2 - cik labs tev ir monitors?

Šis ir vienkārši tas pats tests, bet tikai ar otru monitoru LG Flatron W2600HP. Ja iepriekšējā viss bija idiāli, tad šim ar zilzaļajiem toņiem man sanāca grūtības, tie bija visi vienādi.

Sākums un saliktais rezultāts.


Spriedums - es vainīgs neesmu, kā taisnojās savaldzinātāja filmā "Briljantu roka": "Ja ņenovataja ..."

Varbūt tests jātkārto? Varbūt pasteidzos? Bet tas lietas būtību nemaina! Vispār, labs tests lai novērtētu un nopirktu jaunu vai lietotu (used) monitoru!

3 komentāri:

Mr. Serge teica...

Es sapratu, ka ir diezgan būtiski, kā tu sāc kārtot. T.i. - ja tu no vienas puses uz otru sāc pārkārtot acīmredzamos klučus, tad ir lielāka varbūtība, ka nekļūdīsies, skatoties vistuvāk stāvošos kluču toņus.

Anonīms teica...

Lai man autors piedod, bet šis nav monitoru, bet redzes tests.

Renuar teica...

Ja nav laba redze, nav jau vairs arī vajadzīgs monitors :( Šis nav monitoru kalibrācijas softs, es arī to neesmu teicis, bet tam ir paredzētas speciālas iekārtas un softs, un tas maksā! Bet šis tests vienkārši noskaidro ko, kādas krāsas, tu kopā ar monitoru neredzi!