sestdiena, 2011. gada 23. aprīlis

GYROCOPTER ENGINE OUT


Patika šis pasīvā rotora helikopters, un cenas tādas, lai ražotu ir OKEI.
No komentāriem uzzināju, ka ASV pilota licenze šādiem var arī nebūtu vajadzīga, ja:
masa nepārsniedz 254 lbs masu (559kg), benzīnam bāka 5 galloni (ap 20 litri) un max ātrums 63jūdzes/stundā (100km/h). Bet par Latvijas noteikumiem, man nav ne mazākās jausmas.

Labots: Jauda motoram no 64 ... 74 Zs - ap 50Kw, lai tālāk būtu vieglāk rēķināt un sprast. Iekšdzenes dzinējam lietderība ir 20% no patērētās benzīna jaudas (1l benzīna = 9Kw, bet (50x5) 250kw vajag (250:9) 27 litrus/h benzīna, uz pilnu jaudu), bet no propellera lietderības koeficients (koificients - propeller efficiency) - arī no 8 ... 15%, tātad no 4 līdz 7,5 Kw reālā jauda, kas šo verķi dzen uz priekšu.
Es gadu atpakaļ ieliku video kur viens zinātnieks-praktiķis demonstrēja torsiono gaisa vilkmes trubu uz 200w, kas aizvietoja 20kw ventilatoru (lietderības koeficients bija 5%). ... Nevarēju atrast video(zinātnieku), būs jātic! Ko ar to es gribēju pateikt, to ka ar vienu 60A mašīnas akumulatoru varētu nolidot stundu, pa vējam tie varētu būt 100km, un viena KW cena o,08Ls (0.10Ls). Es zinu ka čehijā vairs planierus netaisa ar iekšdedzes pacelšana motoriem, bet tikai 4kw elektropropelleru, sanāk lietošanā 20 reizes lētāk un apkalpošanā 50 reizes lētāk.

Ken Brock KB-2 ... Ken Brock KB-3 ... shēmas var jau bezmaksa lejuplādēt un taisīt, nav sarežģītāks par moci.

Papildinu: manos aprēķinosi bij maza kļūda ... vienīgais gribēju pielāgot jau zināmajam, bet vienalga vajag 5 torsionās vilkmes trubas, diametrā 0,4 m un garumā 1,2 m, kas tērēs kopā 1Kw, bet būs ekvivalents 100kw lāpstiņu gaisa elektrodzinējam (propellerim - klasiskā izpildījumā).

Papildināts 17. augusts:
Полет на резонансном двигателе - rezonanses dzinēja lidojums ... par šo vilkmes trubu es domāju

Nav komentāru: