23.04.11

Meklēju "OLAS"

Kāpēc olas? Nedzimušo putnēnu embriji! Cik riebīgi un sejas viebjas, tāpat kā viebās (uzskatīja pa piedauzību) 12 mācekļiem, kad Kristus lauza maizi: "Tā ir mana miesa", lēja vīnu: "Tās ir manis asinis". Bija man šonak sapnis, vakar ļoti noguru, bet no sapņa atceros tikai fragmentu: Zemu krūmos ir maza melna cepure kas zaros iekarināta kā ligzda. Un tajā trīs baltas olas, un es tās izņemu, nav man nekādi aizspriedumi, ka kādam putnam atņemu bērnus. Bet kad izņēmu un pagājis maliņā, atlido melns krauklis, neapmierināts ķērts, un ņem šo cepuri un taisa viltus ligzdu augstāk un iekabina trijos zaros. Secinājums: pasaulē ir ļoti daudz viltus "ligzdas"! Kā es meklēju ziņas par "olām"! Google, kā arī visi pārējie meklētāji muhļijās (mānās, ar domu ka nepieķers)! Kā tas izpaužās? Tā ka meklēšanas pirmajā lapā uzrādas 30900 rezultāti, bet beidzamā lapā 273, un kā man šie viltus rezultāti kaitina, nav aprakstāmi! Un tā tas jau ir 10 gadus!
Īstenībā, atslēgvārds "olas" ar konkrētu laiku no vakardienas līdz pirmdienai ļaus vieglāk izanalizēt Latvijas rakstītāju virtuālās aktivitātes. Varētu ieiet dziļās diskusijās, bet lietas būtību tas nemainīs! Tas tā ... blogeru tautas skaitīšana!

Nav komentāru: