11.01.09

Warcraft 2 atkal atdzimst

Vismaz, man, ir atdzimis visu pagājušo 2008 gadu, vismaz vienreiz mēnesī uzrauju. No 2008 gada marta intenetā, pirms tam lokājā tīklā dzīvoklī ar wireless kartiņām, es ar EEE PC 701 mikro laptopiņu, kas nebija tik prasti ar 1995 gada spēli, gan protokolus salikt, gan septiņu collu displejā lūkoties. Daudz kas bij jāsaliek ar rokām, un jāizburas visādiem knifiņiem. Bet WAR2 serverī var lejuplādēt un spēlēt tāpat, un izmantot krievu serveri. Šis pasākums ir bezmaksas un pilnīgi legāli pēc autortiesības likuma: "Jebkura programma kļūst brīva pēc desmit gadiem", un kā arī tiko uztaisīju lapu par šo tēmu - "Autortiesības".Vienvārdsakot, pēc laba laika, mēs, es un džeks, salikām divreiz pēc kārtas džeka brāli, kurš ir baigais specs, un džeka džeku, 2 pret 2. Man sen tā nav uzlabojies garīgais. Spēle ir prasta un spēlējama, esmu spelējis 13 gadus atpakaļ, arī uz 486 66mhz un 4mb rama, kaut prasa 8, un 1mb video. Toreiz vēl spēlēju civilizācijas pirmo versiju, bet tas ir cits stāsts.

Spēles instals - 2011

1 komentārs:

knipaks teica...

Kaa var speeleet onlainaa ar citu cilveeku ?? KUr jaaiet?