31.01.09

Vēlēšanu sistēma

Vai ir jāmaina? Lasot sarkastisko (ironisko) rakstu TēVēNeTā, un no komentāriem ieineteresēja ŠIS, kuru atradu guglojot.

1.feb ... doma sekojoša: vajadzēja referendumu nevis lai atlaistu saimu (saeimu), bet lai deputātiem piepspriestu cietumsodu 12 gadus un mantas konfiskāciju par neko nedarīšanu vai nāvessodu. Es galvoju, visa pasaule sekotu līdzi šim pavērsienam. Bet kad notiktu, tad beidzot demokrātija nodrebētu ... un kārtējo reizi Latvieši izceltos un celtos tūrisms, lai uz tiem paskatītos. Iestātos īsta politiskā atbildība, muļķus un liekēžus nošauj, par mēģinājumu. Un būtu labi, ja nākamās vēlēšnās piedalītos 10% vēlētāju, šis variants ietu cauri, jau pēc mēneša, tas ir - šogad. "Vergturiem nāvi!" ... tāds būs lozungs, bet tad apžēlos un iedos 12 gadus. Rubiks ir vienīgais sēdējis par uzskatiem (pārliecību), vajadzētu papildināt vēsturi. Jo referendums ir augstāks par tiesu, jebkuru, bet augstāks ir ES kopējais referendums ... vai to viņi varēs. Un ja ES kopējais referendums akceptēs, tad ... apstādināt varēs tikai karš.

2.feb ... visu pamatā ir mīlestība, jo ja mīli valsti tev nav jābaidas par nāvi, ko tev spriež, pat ja kļūdies, uzņem kā godu. Tāpēc es saprotu japāņus, jo goda lieta, ir mīlestība - pašupurēšanās. Kad man bija 25, es neveiksmīgi iemīlējos, noteiki pēc 9 gadiem nekas nav mainījies, bet sapratu, ka adrealīns ko dod mīlestība vai ticība, nāve nav šķērslis. Ja esi gatavs mirt par vienalga ko, tu to mīli, un kļūsti materiālista acīs par teroristu. Es nebūšu pārsteigts, ka šogad, par teroristiem nosauks kristiešus, jo pēc dziļas būtības nav būtiski nekādas atšķirības. Materiālai pasauleine uzbrūk terorisms, bet "tas" ir dievs. Islams ir ēzēļiem paredzēta mācība, bet ak dievs, tāda ir visa pasaule. Ja gribi būt atejists, tavi bērni kļūs pa islama sekotājiem. Tāda ir būtība, ko pats atklāju vienā lekcijā no torrentiem, aleluja. Es pasmējos, jo notikuma pavērsiens uz to ved. Jau gadu "draugos" ir šī lekcija, 3h. Un bāros dažas meitenes, !!!, atklāja, ka pazīst, jo noskatījās šo lekciju. Es it kā biju gatavs šij krīzei, pat vēl smagākai - šogad, bet es domāju ka tā pienāks ātrāk.
Krīze ilgs 9 gadus, dažam tas būs pus mūž, pat nelīdzēs klasiskais karš, lai izietu no krīzes. Un patiesībai netic, ja iepriekšminētam neticēji, tādat notiks. Es jau gadu skandinu, ka pat pensijas nav nopelnītas, nav ekanomiskā pamata - uzkrājumi, bet ja saku: "Nākammēnes pensijas var nebūt", viņa smaida un domā ka esmu jucis. Un kas ir ekanomikas IK pieaugums 7% no vidējās algas 300Ls, ko rēķiņa stingri aritmētiski, tas ir 21Ls pieaugums gadā. Bet ES pie 1000Ls vidējās, bet pēc aritmētiskās 5000Ls, 3% IK pieaugums ir 30ls vai reālais 150Ls. Un sanāk ka 17 gadus mēs atpaliekam, tikai mīnusā. Ja tad teica ka vajag 20 gadus, tad tagad pa to klusē ... nepanāksim, pat ja eiropā sāksies atomkarš. Jo vidējo algu rēķina, izejot no tā ka neņem vērā 10% mazās un 10% lielās algas, ko šai zemē pat neviens negrib paskaidrot lietas būtību, bet aritmētiskā ir dažu sekunžu darbs ar kalkulatoru - bezatbildīgs un ļoti smags noziegums.

Nav komentāru: