14.02.11

7 lietas par mani

Chainblogging (emuārķēdes) stafeti paņēmu pēc diža laika sprīža - pēc 24 dienām :( Vakar ieraudzīju - savu statistiku aplūkojot, un vakar nolēmu ka šo dienu piefiksēšu.

1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?
Man piecelties ir pamosties! Jo ka pamožos un nekur nav jāskrien, parasti staipos un domāju kādu pus stundu. Vakar padomāju ka rīta domas ir "kāds bij sapnis" vai "passkatīties uz sienas pulksteni", bet šorīt "cik auksti, bet zem segas silti". Viss siltums atkarīgs no krāsns, bet tākā pa nakti ārā bija pie mīnuss 20, tad no rīta ap pluss 14.

2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?
Acis un balsi, bet pārējie kritēriji laikam ir pusautomātiskie - neapzinos kādi. Acis ir dvēseles spogulis, bet balss - gribas, varbūt tā, bet ir arī izņēmumumi - pat nav grūti iedomāties. Un varu teikt droši, ka man patīk pretējais dzimums, tas tiem kam bija par to šaubas. Man patīk ja var labi padejot, un māk skaisti paklusēt!

3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?
Dzelzs instrumentus - cirvi, nazi, lāpstu, āķus ... un grāmatu par indīgo un ēdamo pasaules daļu, negribās nolikt karoti apēdod zelta zivtiņu.

4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?
Līdz diviem naktī cepu karbonādes uz plīts, jo ārā palika diezgan vēsi, bet mūrītis nebija uzkarsēts. Tākā sacepu lielu katlu ar karbonādēm, tad saprotams ka sanāca ēst šīs karbonādes. Bet pašlaik taisu sarkano biešu zupu - jānomizo tikai kartupeļi. Vispār, man patīk pašam gatavot!

5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?
No rīta pazvanīja mamma, prasīja vai nesalstu, jo Latvijā ir maziņš sala vilnis.

6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?
Es noskatījos kaut kādas jēlas Holivudas filmas, bet negribas runāt, gribēju kaut ko labu uzrakstīt mēģināju noskatīties krievu filmu "Čaiņik" - "Tējkanna", bet burtiski "Idioti" - un izbaudīju krievijas realitāti, vispār jau zināmo. Un lai būtu laba nots noskaņai noskatījos "2010 gada spēļu TOP20 apskatu", kas man paplašināja redzesloku un uzmundrināja, jo kādreiz biju baigais spēļu fanāts, bet jau pāris gadus pat neko pie draugiem pat neesmu ko jaunu mēģinājis. Spēlēju veco Warkraft2 serverī un dažreiz ar vienu piegājienu, stundā, izeju TombRider2, un pūķis nokauts man jau ir daudz reizes. Esmu, visumā, dokumentālā žanra cienītājs!

7. Pēdējā grāmata, ko tu lasīji?
B. Selindžers "Cita ķīmija" ... kaut kāda ceturdaļa ir pievarēta, es pārlieku analizēju.
Un stāv rindā: Roberts Mūks "Latviju velis Junga un arhetipiskās psiholoģijas skatījumā" un ja patiks tad vēl "Antropozofija vai pilngadīgais romantisms", un tad vēl divas krievu grāmatas par pasaules kārtību. Vispār, es cilvēkiem saku: "Es grāmatas nelasu", lai neuzbāžas ar savu bibliotēku.

Nav komentāru: