pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

E-veikala dzinējs un dizains

Es pirmo reizi padomāju par e-veikalu kautkādā 2004, bija kautkāds čehu bezmaksas risinājums, kas tomēr nederēja galerijai www.klints.liepaja.lv. Pagājušā gadā par to atkal šis jautājums pacēlās, bet neiekustējās, līdz man tieši nesen neuzprasīja: "Vai varu". Protams ka varu, bet kādā līmenī, un lai saprastu kādā līmenī ir pacēlušie šie dzinēji un dizaina iespējas, apkopoju virspusējos rezultātus e-veikals.blogspot.com. Dzinēji ir manāmi tikuši uz priekšu, tāpat kā blogspot vai wordpress emuāru dzinēji, vienīgi jāpiemeklē visērtāko no īpašnieka un lietotāja puses, drīzāk no tā kas reāli ar to strādās ikdienā.

Uzdūros uz www.designblog.lv, blogo par grafisku, produktu, interaktīvo dizainu Latvijā. Bet labāk patika cenu aptauja, arī komentāri. Un varu teikt, ka viss ir ļoti nosacīti, var uztaisīt ko labu pa 1min, bet var arī nedēļu taisīt, un kā "šauj", tā "garām". Un tāpēc ka notiek diža laikrakstu reklāmu cepšana, arī pārtaisīšana, tad vairāk pa 30min tām nevelta, no laikraksta maketētāja ikdienas, kaut tur ir 100 jaunas reklāmas. Un ziniet, autopilotā sanāk labas lietas!

Nav komentāru: