21.02.11

Nav plāna?

Nav plāna pirmdienai, tad vienkārši būs jāprognozē pašplūsma! Paredzam, bet neplānojam, kā gleznošanā - tur plānošana neiet cauri. No kļūdām nemācās, tikai no veiksmīgiem vai "iekaltiem"(iegaumētiem) risinājumiem.

Papildinu 12.00: ... dzeru kafiju un prātoju ko nosapņoju:
Lielais maketētāja monitors redakcijā ir nodedzis un strādā uz 12 collu(balts, apdzeltējis un antīks), krīze, stiepju savu. Esmu apmeties pie godājama pilsoņa kurš saka ka vajag apgūt programmēšanu un databāzes, es solu iemācīties. Izeju paēst, kaut kāda liela ēdnīca, ieraugu zem letes biezpienmaizītes pa 8 santīmiem, tas ir sapnis - visās nozīmēs, izstāvu rindu, ieraugu ka tur tagad stāv ola ar šķiņķi pa 2 santīmi. Man īsti nevajag, jautāju kāpēc tik zema cena - izpārdošana (termiņš), es paņemu trīs, bet kasieres samainās ar mazu dīkpauzi (pauze kurā nebija neviena kasiere). Jaunā saka 5,10Ls, es saku: "Nē, paldies". Nezinu vai sapnī bija pat tie paši seši santīmi vai maks, bet tomēr esmu no kaut kā nevajadzīga un varbūt indīga atteicies, un apskatos apkārt un ieraugu Valdu. Aizbrienam pie viena galdiņa, kas atrodas pie liela loga - likās ka lidosta, kur sēdēja - tusējās sešas daiļavas - mākslinieces ( reklāmistes) itkā no Liepājas. Dziļš turpinājums nesekoja. Pamodos!

Tas bija sapnis, bet ko paredzam. Par sapni skaidrs - tas paredz. Arī antivirusi atsakās no kļūdu uzskaitīšanu (vīrusu skaitīšanu), bet sāk paredzēt dažas lietojamas programmas, kuras prognozē uzinstalēt, bet viss pārējais ir aizliegts. Pasaule sāk atteikties no aizliegšanas, bet ... kas ir atļauts, un tas ir īsāks saraksts. Man pat lasot "Cita ķīmija" patika ka Jaunzēlandē ir atļauto ēdamo produktu saraksts, bet nav aizliegto, jo aizliegts ir burtiski viss kas nav atļauts. Līdz tam mēs arī nonāksim!

Nav komentāru: