10.10.09

Blusu siksna nabaga kaķītim

Vakar noņēmu! Jo sapratu! Jo mans melnais kaķis neēda jau divas dienas, sāka vemt un piepļūtīja savu kasti tā, ka bija bail skatīties. Pirms siksniņas likšanu, jāizlasa instrukcija, kur šie blakus efekti bija arī pieminēti, ieskaitot aknu un nieru bojāšana ar šo toksisko izstrādājumu. Dažreiz arī uz cilvēkiem iedarbojas šādas, arī mītiskās, kaklasaites, kas izskatās skaisti, un man ir iemesls par to pamuldēt.

Vakar ganījos starp Pablo un Fontēnu, kādos 6 no rīta biju mājās. Daži mani apbēdināja, bet tā, tagad esmu možs, jo kafija ir izdzerta un laiks doties uz Liepājas Uzņēmēju izstādi Liepājas biedrības namā. Zināma persona iesvieda pastkastītē man divus ielūgumus uz pasākumu, kas jau beigsies šodien 16.00.

1 komentārs:

Gustucs teica...

Labdien!

Vai arī Jūsu Mīļdzīvnieciņu nomoka blusas?
Vēlos Jums piedāvāt iespēju uzsākt karu ar blusām.
Re ku šajā mājaslapā ir nopērkama manta, kas liks blusām
turēties pa gabalu no Jūsu Mīļdzīvnieciņa veselus divus gadus.

http://www.petprotector.org/?ID=19981

Ar cieņu: Gusts