08.10.09

Brauciens ar riteni 2½ stundas

Es kā no rīta nodomāju, 6. oktobrī kad ieraudzīju skaidrās debesis, aizbraukšu tepat no Liepājas Annas tirgus līdz Kapsēdes mājām Valteriem, kur dzīvo radi, un kur pēdejo reizi biju pirms gadiem 10, vai vairāk. Nu stāts ir sekojoš, reiz bija tāds pats laiks. Mans draugs Guntars L. iesaka doties ar kājām uz Kapsēdes akmeni paskatīties, nu kādi 10km. Un ierosini, ne jau šā un tā, ir atbraukušas divas daiļavas,nākamās NSS biedres, no Rīgas. Abām toreiz pa 17 gadiem, varbūt vairāk. Nopērkam divas pudeles degvīna, laikam 0,7L, un dodamies pārgājienā. Spīd saule, ir ap +15 grādu silts un liekas ka tā būs visu vakaru. Laiku neaprēķinājām vai kā, bet 1½ stundas palika auksts un sāka līt, vēl bija palikusi pus stunda ko iet. Nolemjam iet līdz galam un sākam dzert šnabi, kamēr dzeram ir silti, bet kad esam galā, esam galīgi nosaluši. Un tad mana tēze: "man te blakus ir radi". Nu saprotam ka paliek jau tumšs, un bez neviena iebilduma ejam ciemos. Šais mājās mani priecīgi sagaida Veltiņa, Ēriks un viņu dēls Guntis, uzklāj galdu dzeram šnabi un ap pusnakti mūs aizved mājās. Un sāls visā ir tajā, ka viņi nodomāja ka es lūgšu uz savān kāzām. Līgava it kā būtu, un draugs ar brūti arī, ko vēl citu var nodomāt.

Sākums Liepājā Annas tirgū (Jaunliepājas), tad pa Brīvības ielu, tad Tankistu, tad gar Centrālo slimīcu, gar bijušo Liepājas gaļas kombinātu, pa grants ceļu Kapsēdes pagastā, gar Latvija brūnaļām un Lietuvas melnbaltajām gotiņām, apriets ar kverkšķiem (mazi sunīšī kas var iekost), gar Kapsēdes akmeni (100m tālāk - neaizbraucu), un sasniedzu Valteru lauku mājas.

Braucam uz mājām pa citu ceļu, gar Kapsēdes lauku kapiem, arī ieejam, gar Liepājas Centrālo Slimnīcu, un mazliet pa ceļam izmainam plānus, minamies caur mazdārzinu masīvu pa diognāli. Kaut kur izbrauksim!

Atpakaļ braucu pa citu ceļu, un braucot no centrālās slimnīcas uz Liepāja-Rīga šoseju, kur ir robežu stabs ar lauvu un liepu. Un pusceļā es iegriezos sānu celiņā, kur atrodas plaši mazdārziņu nožogojumi un vēl kaut kas.
Tad šis ir tas brauciena atspoguļojums, bez izgriezumiem 10min, garlaicīgi būs asa sižeta meklētājiem.

Esmu noķluvis mājās, galvenais neesmu nomaldījie no ceļa.

Nav komentāru: